پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

کمیته اطلاع رسانی حج و زیارت تشکیل شد

کمیته اطلاع رسانی حج و زیارت تشکیل شد

کمیته اطلاع رسانی حج و زیارت به منظور بهبود و یکپارچگی روند اطلاع رسانی در حوزه حج و زیارت تشکیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، کمیته اطلاع رسانی حج و زیارت به منظور بهبود و یکپارچگی در روند اطلاع رسانی به حجاج، معتمرین و زائران عتبات و تمرکز و انسجام در امر اطلاع رسانی به زائران، کارگزاران و عوامل اجرایی و فرهنگی و کادر پزشکی در سفرهای زیارتی با همت روابط عمومی سازمان حج و زیارت تشکیل شد.

بر اساس این گزارش کمیته اطلاع رسانی حج و زیارت از مجموعه ای از صاحبنظران عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی و انفورماتیک شامل مدیران و مسئولین و کارشناسان سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری، موسسه فرهنگی عمره سعادت، شرکت شمسا و مرکز پزشکی حج و زیارت تشکیل شد.

تعیین اهداف و سیاست های اطلاع رسانی در حوزه حج و زیارت، نیازسنجی و تعیین گروه های هدف و تولید محتوای اطلاعاتی مورد نیاز هر گروه ، شناسایی ابرازهای اطلاع رسانی کارآمد و استفاده از تکنولوژی های نوین ، همچنین بهره گیری از ظرفیت های موجود درون سازمانی و برون سازمانی و ارتباط مستمر و هدفمند با رسانه ها در راستای اطلاع رسانی بهتر در حوزه حج و زیارت از برنامه های این کمیته خواهد بود.

همچنین مقرر شد کارگروهی در اسرع وقت نسبت به تدوین شیوه نامه اطلاع رسانی حج و زیارت در سازمان حج اقدام ورزیده و خروجی آن جهت اجرا به تصویب مسئولین ارشد سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری برسد.

امیدواریم با این اقدام شاهد بهبود اطلاع رسانی در روند عملیات سفرهای زیارتی باشیم.

سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری تاکنون با راه اندازی سایت های اطلاع رسانی، چاپ کتاب، جزوه، نشریه و بروشور های آموزشی و تولید نرم افزارهایی متعدد با موضوع زیارت، تولید تیزرها و محصولات رسانه ای و ارسال پیامک به زائران در زمینه اطلاع رسانی به حجاج و زائران تلاش کرده اند.

 

 

  


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.