پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

هشدار سازمان حج و زیارت به زائرین عتبات عالیات

هشدار سازمان حج و زیارت به زائرین عتبات عالیات
با عنایت به نزدیک شدن ایام اربعین حسینی متاسفانه عده ای سودجو و فرصت طلب با سوءاستفاده ازاحساسات مذهبی مردم وزائران علاقمند به زیارت اباعبدالله الحسین(ع)باثبت نام و اعزام زائرین باویزاجعلی به عتبات عالیات باعث ایجاد مشکلات فراوانی برای این دسته از زائرین شدند.
لذا متاسفانه امروز26/09/91یک پرواز با ظرفیت بیش از 80نفر از زائرین  که غالباً از خراسان رضوی بودند تهران را به مقصد نجف اشرف ترک نمودند ،در فرودگاه نجف اشرف متاسفانه از ورود  تعداد41نفراز این زائرین بدلیل درج ویزای غیرواقع به خاک عراق ممانعت به عمل آمده ومتاسفانه دیپرت وبه ایران بازگردانده شدند.
ضمناً تعداد40نفر ازاین زائرین با رایزنی وپیگیری مستمر دفترنمایندگی سازمان  حج و زیارت در عراق با ارسال مانیفست ازایران موفق به ورود به خاک عراق شدند.
درهمین راستا سازمان حج و زیارت با توجه به نزدیک شدن ایام اربعین حسینی به مشتاقان و عاشقان زیارت اباعبدالله الحسین(ع) توصیه نمودبا توجه به اینکه سازمان حج و زیارت تنهامتولی دریافت ویزا واعزام زائر به عتبات عالیات به صورت قانونی می باشد ،برای عزیمت به عتبات عالیات صرفاًازطریق دفاترزیارتی تحت نظارت وموردتائید سازمان حج و زیارت اقدام نمایند.
درخاتمه ضمن تشکرازدولت خدمتگزار ومسئولین محترم بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران درخصوص تامین ارز مورد نیازجهت انجام عملیات اعزام زائرین به عتبات عالیات انتظار میرود کمافی السابق  نسبت به تامین ارز مورد نیازادامه عملیات اعزام زائرین به عتبات عالیات مساعدت نمایند تا انشاالله مسیر قانونی سفربه کربلا کماکان به روی عاشقان زیارت اباعبدالله الحسین(ع)باز بماند. 
مجید عبداللهی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.