پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

تجليل دختر امام راحل از خدمت رساني به زايران

تجليل دختر امام راحل از خدمت رساني به زايران

دختر بنيانگذار جمهوري اسلامي – حضرت امام خميني (ره) - كه براي عمره مفرده به مكه سفر كرده است؛ از نظم و انضباط حاكم بر عمليات عمره مفرده و ارايه خدمات به زايران بيتِ الله الحرام تجليل كردو گفت: رسيدگي به امورزايران پاداش بزرگي نزد خداي متعال دارد و نگاهي به روند خدمت رساني به زايران نشان از مديريت لايق و زحمات بسيار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت به نقل از سایت حج؛ «فريده مصطفوي» در ديدار شماري از مسئولان بعثه مقام معظم رهبري و ستاد عمليات عمره كه در هتل «رويا العزيزيه» شهر مكه انجام شد؛ گفت: همه بايد بكوشيم با خدمت به ضيوف الرحمان؛ رضايت و خشنودي خداي متعال را كسب كنيم.

دختر امام خميني (ره) همچنين بر ضرورت پيروي از راه و انديشه‌هاي حق طلبانه امام خميني و مقام معظم رهبري تاكيد كرد و گفت: با پيروي از راه و منش امام و رهبر معظم انقلاب بهتر مي‌توان در مسير كسب رضاي الهي قرار گرفت.

نقل خاطره اي از امام راحل: خانم مصطفوي كه دومين دختر امام راحل به شمار مي‌رود؛ همچنين خاطره اي از امام خميني (ره) در ارتباط با حج مطرح كرد و گفت: يادم مي‌آيد كه از امام درباره نيت طواف سئوال شد و از اين بزرگوار پرسيديم در اغاز طواف خاطرم نيست كه نيت را قبل از شروع طواف (‌حجرالاسود) كردم يا كمي جلوتر كه امام فرمودند: «حضور مهم است اينكه كجا نيت كردي خيلي مهم نيست.»

در اين ديدار حجت الاسلام احمد احساني كارشناس مسئول امور روحانيون بعثه مقام معظم رهبري در مكه مكرمه از امام خميني به عنوان احياگر حج ابراهيمي ياد كردو گفت: ترديدي وجود ندارد كه امام حج بت شكني را دردنيا زنده كرد.

وي گفت: راه و انديشه امام در ارتباط با حج؛ تداوم حج ابراهيمي و برائت از دشمنان و مشركان است و اميدواريم تحت لواي رهبر معظم انقلاب بتوانيم اين راه را ادامه دهيم.

حجت الاسلام احساني گفت: امام حق بزرگي برگردن ملت‌هاي مسلمان و بويژه ملت ايران دارند و زايران در طواف‌هاي مستحبي ياد ان رهبر فقيد را گرامي مي‌دارند و براي علو مقام امام دعا مي‌كنند.

سرخيز مسئول ستاد عمليات عمره مكه مكرمه نيز در اين ديدار گزارشي از فعاليت‌هاي اين ستاد بيان كردو گفت: در حال حاضر زايران ايراني در ۲۹ هتل شهر مكه اسكان دارند و تاكنون (از اغاز عمليات عمره در اذرماه گذشته) بيش از ۷۸۰ هزار نفر به عمره اعزام شده اند.

وي گفت: عمليات عمره مفرده تا ۲۰ رمضان ادامه مي‌يابد و احتمالا تا پايان عمره امسال بالغ بر ۸۱۰ هزار نفر به عمره مشرف خواهند شد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.