پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

کاهش هزینه سفر به عتبات در مرحله جدید اعزام ها

کاهش هزینه سفر به عتبات در مرحله جدید اعزام ها

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت از کاهش هزینه سفر به عتبات عالیات در مرحله جدید اعزام ها خبر داد که از ششم مرداد ماه آغاز می شود.

محسن نظافتی اظهار داشت: با بخش های مختلف در حال مذاکره هستیم و قطعا در دوره جدید اعزام ها کاهش قیمت خواهیم داشت.

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت یادآور شد: دو هفته پیش با طرف عراقی در تهران مذاکراتی داشتیم و تصمیم داریم ضمن کاهش هزینه سفر زائران ایرانی به عتبات عالیات، کیفیت خدمات را نیز حفظ یا ارتقا دهیم.

نظافتی درباره میزان کاهش هزینه سفر عتبات عالیات در مرحله جدید اعزام ها گفت: قطعا کاهش قیمت داریم اما اکنون مشخص نیست.

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت درباره حداقل و حداکثر سفر به عتبات عالیات به صورت زمینی و هوایی افزود: در حال حاضر هزینه سفر به عتبات به صورت زمینی 800 تا 950 هزار تومان و به صورت هوایی یک میلیون و 200 تا یک میلیون و 400 هزار تومان است.

به گفته نظافتی نام نویسی در کاروان های مرحله جدید اعزام های عتبات عالیات از دهم تیر ماه و بدون پیش ثبت نام اینترنتی آغاز می شود.

این مقام مسئول در سازمان حج و زیارت گفت: اعزام ها نیز از ششم مرداد ماه آغاز و تا چهارم مهر ماه ادامه خواهد داشت.

حرم مطهر پنج امام معصوم شامل حضرت علی (ع)، امام حسین (ع)، امام موسی کاظم (ع) ، امام جواد(ع) ، امام هادی (ع) و امام حسن عسکری (ع) و همچنین حرم مطهر حضرت ابوالفضل العباس (س) در شهرهای نجف، کربلا، کاظمین و سامرا قرار دارد.

هر سال صدهزار نفر از کشورهای مختلف جهان از جمله ایران ، بحرین ، عربستان ، امارات ، عمان ، پاکستان ، هند ، جمهوری آذربایجان با سفر به عراق حرم ایشان را زیارت می کنند که زایران ایرانی در صدر این افراد قرار دارند.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.