پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

اعزام گروه کارشناسی برای راه اندازی بیمارستان جدید مرکز پزشکی در مدینه منوره

اعزام گروه کارشناسی برای راه اندازی بیمارستان جدید مرکز پزشکی در مدینه منوره

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت اعلام کرد: گروه 30 نفره این مرکز به منظور راه اندازی بیمارستان جدید مرکز پزشکی حج و زیارت به مدینه منوره اعزام شدند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر، دکتر «عادل مقصودی نژاد» افزود: در حال حاضر قرارداد بیمارستان فعلی مرکز پزشکی حج و زیارت در مدینه که حدود 10 سال در اختیار مرکز بود به اتمام رسیده است.

وی افزود: با توجه به اینکه این ساختمان در طرح توسعه حرم نبوی بوده و به زودی تخریب می شود، بنابراین اقدامات درباره جانمایی بیمارستان جدید از حدود دو ماه قبل آغاز و پس از بررسی های فراوان و اخذ نظر مدیران و مسئولان، ساختمان جدیدی انتخاب و اجاره شد.

وی با اشاره به اینکه ساختمان جدید دارای 6 طبقه است، گفت: با توجه به مسکونی بودن ساختمان، با مالک هماهنگی هایی انجام شده و به زودی با تغییراتی که در ساختمان ایجاد می شود، همه بخش های بیمارستان در مکان جدید راه اندازی می شود.

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت با اشاره به اعزام گروه کارشناسی مرکز پزشکی حج و زیارت به مدینه عنوان کرد: این گروه 30 نفره شامل مهندسان تجهیزات پزشکی، انفورماتیک، کارشناسان پرستاری، کارشناسان دارو و تجهیزات پزشکی، تاسیسات و خدمات است.
سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.