پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با حضور رئیس سازمان حج و زیارت کشور

همایش کارگزاران حج و زیارت در زاهدان برگزار می‌شود

 همایش کارگزاران حج و زیارت در زاهدان برگزار می‌شود

مدیر حج و زیارت سیستان و بلوچستان گفت: همایش کارگزاران حج و زیارت سیستان و بلوچستان با حضور رئیس سازمان حج و زیارت کشور و مدیران ارشد این سازمان فردا در زاهدان برگزار می‌شود.


رضا کیخا اظهار کرد: با هدف دیدار با کارگزاران حج و زیارت استان و نیز تبیین مواضع و دیدگاه‌ها و تبادل نظر پیرامون مسائل حج، همایش کارگزاران حج و زیارت فردا صبح در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی استان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این همایش که بالغ بر 60 نفر از کارگزاران حج و زیارت استان حضور دارند، رئیس سازمان حج و زیارت و سایر مدعوین به بیان دیدگاه‌ها و ایراد سخنرانی محور حج خواهند پرداخت.

مدیر حج و زیارت سیستان و بلوچستان بیان کرد: در این سفر رئیس سازمان حج و زیارت و مدیران ارشد این سازمان علاوه بر دیدار با کارگزاران حج، دیدارهایی جداگانه با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زاهدان و استاندار سیستان و بلوچستان خواهند داشت.

کیخا اضافه کرد: در این همایش یک‌روزه، جمعی از مدیران اجرایی و مسئولان مربوطه استان هم حضور خواهند داشت و از برنامه‌های جنبی این همایش، برگزاری نشست رسانه‌ای و مطبوعاتی با رئیس سازمان حج و زیارت کشور نیز برگزار می‌شود.
سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.