پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مقصودی‌نژاد خبر داد:

بررسی استطاعت جسمانی ۴۵ درصد زائران حج تمتع امسال

بررسی استطاعت جسمانی ۴۵ درصد زائران حج تمتع امسال

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت اعلام کرد: معاینات پیش از اعزام ۴۵ درصد از زائران حج تمتع انجام و از میان این تعداد، استطاعت جسمانی ۸۰ درصد مورد تأیید قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت به نقل از ایکنا، عادل مقصودی نژاد، معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه پزشکان کاروان‌ها فعالیت‌های خود را برای بررسی استطاعت جسمانی زائران حج تمتع آغا‌ز کرده‌اند، گفت: معاینات پیش از اعزام زائران حج تمتع همچنان در حال انجام است.

وی با تأکید بر اینکه علاقه‌مند هستیم این معاینات به سرعت انجام شود، اما مسلماً کیفیت معاینات را فدای سرعت نمی‌کنیم، گفت: تاکنون حدود 45 درصد زائران معاینه شده‌اند.

مقصودی‌نژاد اعلام کرد: از میان 45 درصد زائران که معاینه شده‌اند، استطاعت جسمانی 80 درصد آنها تأیید نهایی شده‌ است و استطاعت جسمانی 19 درصد نیز در حال بررسی است.

وی ادامه داد: کمیسیون‌های پزشکی نیز کم کم در استان‌ها در حال تشکیل  هستند و به محض اینکه پزشکان ما زائرانی را به کمیسیون پزشکی ارجاع دهند پرونده در کمیسیون مربوطه برای مشخص کردن تکلیف زائر بررسی می‌‌شود.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.