پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

طرح توسعه حرم مطهر امامین جوادین(ع) پس از ماه رمضان آغاز می‌شود

طرح توسعه حرم مطهر امامین جوادین(ع) پس از ماه رمضان آغاز می‌شود

قائم مقام ستاد بازسازی عتبات عالیات از آغاز عملیات اجرایی فاز اول طرح توسعه حرم مطهر امامین جوادین(ع) در کاظمین پس از ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت به نقل از ایکنا، جلسه بررسی ساخت صحن امام رضا(ع) در قالب طرح توسعه حرم مطهر امامین جوادین(ع) با حضور معاون فنی ومهندسی، مشاورین و مسئولین ستاد خراسان رضوی برگزار شد.

در این جلسه مسعود شوشتری عنوان کرد: صحن امام رضا(ع) واقع در باب‌المراد حرم مطهر امامین جوادین(ع) با مشارکت متبرعی از خراسان رضوی احداث می‌شود.

وی با اشاره به تفاهمنامه ساخت این صحن، اعلام کرد: تفاهمنامه ساخت صحن امام رضا(ع) در حرم شریف کاظمین بهمن ماه سال گذشته منعقد شده است که براساس آن در فاز نخست ساخت 14 هزار مترمربع و در فاز بعدی 36 هزار متر مربع در دستور کار قرار خواهد گرفت.

قائم مقام ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با بیان اینکه مشاورین فنی و مهندسی ستاد طراحی این صحن را برعهده داشتند، گفت: پس از مذاکرات با تولیت حرم مطهر امامین جوادین علیهم‌االسلام و براساس برنامه ریزی‌های به عمل آمده عملیات عمرانی ساخت این صحن پس از ماه مبارک رمضان در کاظمین آغاز خواهد شد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.