پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

غلام رضا رضایی، معاون حج و عمره،عتبات سازمان حج و زیارت:

سفر به سامرا از بسته سفر عتبات و عالیات حذف شد

سفر به سامرا از بسته سفر عتبات و عالیات حذف شد

غلامرضا رضايي گفت: به دليل عدم تأمين امنيت از طرف عراق از صبح امروز سفر زائران به سامرا از بسته سفر عتبات و عالیات حذف شد و دیگر زائران به سامرا اعزام نمی‌شوند.

غلامرضا رضایی، معاون حج و عمره،عتبات سازمان حج و زیارت با بيان اينکه از صبح امروز سفر زائران به سامرا از بسته سفر عتبات و عالیات حذف شد و دیگر زائران به سامرا اعزام نمی‌شوند،‌ اظهارداشت: تا وقتی که امنیت کامل در آنجا تأمین و از سوی طرف عراق تضمین نشود سفر به سامرا متوقف خواهد شد.

معاون حج و عمره،عتبات سازمان حج و زیارت افزود: سفر به سایر شهرهای زیارت عراق همچنان بلامانع و امنیت در ورودی شهرهای کربلا، نجف و کاظمین با تدابیر امنیتی شدید در مبادی ورودی این شهرها برقرار شده است و سفر انجام می‌شود.

رضایی در مورد شایعه نصف شدن سهمیه عمره مفرده گفت: این خبر صحت ندارد و ما در ماه‌های ربیع الاول و ربیع الثانی و جمادی الاول و جمادی الثانی اعزام‌ها را با برنامه‌ریزی که انجام داده‌ایم و توافق با مسئولان عربستان سعودی انجام گرفته است و هیچ گونه تغییری در سهمیه عمره مفرده ایران ایجاد نشده است.

غلامرضا رضایی، معاون حج و عمره،عتبات سازمان حج و زیارت در خصوص عمره دانشجویی هم گفت: براساس مصوبه شورای عالی حج،عمره دانشجوئی مشمول سهمیه می باشد.دراین ارتباط به جهت توزیع عادلانه سهمیه دانشجوئی سیستم رایانه مرکزی سازمان حج و زیارت بگونه ای تنظیم شده که افرادی که درطول چهارسال گذشته ازسهمیه دانشجوئی استفاده نکرده اند،امکان ثبت نام و اعزام خواهند داشت.

مجید عبداللهی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.