پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

برگزاری دوازدهمین جلسه شورای عالی مدیریت سازمان حج و زیارت

برگزاری دوازدهمین جلسه شورای عالی مدیریت سازمان حج و زیارت

 دکتر سید احمد موسوی مشاور رئیس جمهور و رئیس سازمان حج و زیارت روز چهارشنبه 29 آذر ماه در پایان دوازدهمین جلسه شورای عالی مدیریت سازمان که در آستان ثبت نام زائران عمره در کاروانها برگزار و به مسائل مربوط به راه اندازی قریب الوقوع سفرهای عمره و همچنین ساماندهی سفر عتبات عالیات عراق خصوصاً در ایام  اربعین پرداخت، نسبت به لزوم رعایت حقوق و تأمین معیشت پرسنل خدوم و زحمتکش سازمان که با فعالیت شبانه روزی و طاقت فرسا در مرکز،استان ها و خارج از کشور مقدمات و شرایط رفاهی مناسب با تمام تنگناهای موجود برای هموطنان عزیز فراهم می آورند تأکید نمود.
ایشان شرایط رفاهیات و روند فعالیت های زیارتی را با توجه به فشردگی و همزمانی برنامه ریزی و اجرای نظارت و بهینه سازی در حوزه های مختلف زیارتی و همچنین برگزاری آرام و روان عملیات حج و عمره و عتبات گاه در سخت ترین و پیچیده ترین مناسبات سیاسی بین المللی و منطقه ای بسیار قابل تقدیر دانست که با همت و تجربه پرسنل موجب تسهیل در امور رفاهی زائران خواهد بود.

همچنین دراین جلسه سرخوش مدیرکل برنامه ریزی ثبت نام واعزام وفرهمندمدیرعامل موسسه عمره سعادت ضمن بررسی آخرین وضعیت عمره سال جاری نکاتی را دراین زمینه بیان داشتند.
گفتنی است اخوان مدیرکل عتبات عالیات نیز آخرین وضعیت عتبات و وضعیت زائرین اعتاب مقدسه عراق را در آستانه اربعین حسینی تشریح نمودند.  



 

مجید عبداللهی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.