پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

ششمین جلسه هماهنگی مدیران حج استان قزوین برگزار شد.

ششمین جلسه  هماهنگی مدیران حج استان قزوین برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان قزوین ششمین جلسه هماهنگی مدیران حج سالجاری در مورخ 93/4/07 با حضور تمامی مدیران حج راس ساعت 9 در دفتر مدیریت حج و زیارت استان قزوین برگزار شد.
در ابتدا حجت الاسلام و المسلمین موسوی رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین ضمن تبریک فرا رسیدن حلول ماه مبارک رمضان و مغتنم شمردن این ماه عزیز ،به بیان چند توصیه اخلاقی پرداخت.
کلانتری مدیر حج و زیارت استان ضمن تبریک فرا رسیدن ماه پرخیر و برکت رمضان و همچنین تسلیت بمناسبت سالروز شهادت دکتر بهشتی، گفت: مدیران حج هر چه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف معاینات پزشکی زائران باقیمانده اقدام لازم را انجام دهند.
کلانتری تأکید کرد: مدیران حج هر چه سریعتر نسبت به برنامه ریزی برنامه های هفته حج با هماهنگی مدیر حج و زیارت استان اقدام نمایند.
وی همچنین پیشنهاد کرد : بروشورهایی که به زائران ارائه می گردد هماهنگ و یکنواخت باشد
لازم به ذکر است با توجه به اینکه مقرر گردید همایش زائران حج به صورت میدانی و در فضای باز برگزار گردد بعد از جلسه مدیران حج به اتفاق مدیر حج و زیارت از پادگان سپاه صاحب الامر(عج) استان بازدیدی بعمل آورده تا نقاط ضعف و قوت منطقه با مشارکت تمام مدیران بررسی و تصمیم نهایی نیز در این خصوص اتخاذ گردد.



امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.