پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

آماده سازی بیمارستان جدید ایران در مدینه تا 10 روز دیگر

آماده سازی بیمارستان جدید ایران در مدینه تا 10 روز دیگر

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با بیان اینکه 90 درصد مقدمات جابجایی بیمارستان ایران در مدینه انجام شده، افزود: پیش بینی می کنیم تا 10 روز آینده، بیمارستان جدید برای بهره برداری آماده شود.

به  گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت از جمعیت هلال احمر، «سیدعلی مرعشی» با بیان اینکه از ابتدای تیر ماه 30 نفر برای جابجایی بیمارستان ایرانیان به مدینه اعزام شده اند، افزود: ساختمان جدید بیمارستان نوساز است، اما از آنجا که کاربری آن مسکونی است، از این رو تغییراتی برای مناسب سازی آن در حال انجام است که پیش بینی می شود تا 10 روز آینده آماده بهره برداری شود.

وی گفت: تا کنون 90 درصد از مراحل جابجایی از جمله تجهیزات، آی.تی و تاسیسات انجام شده و عملیات آماده سازی بخش های مختلف از جمله اورژانس، رادیولوژی، آزمایشگاه، بخش های تخصصی جراحی و ارتوپدی در حال انجام است.


رییس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با بیان اینکه مرکز درمانی جدید مجهز به اورژانس و سی.سی.یو است، افزود: بر این اساس در بیمارستان جدید شش تخت اورژانس، شش تخت سی.سی.یو و هشت تخت برای درمان سرپایی بیماران تجهیز شده است.


وی گفت: به علاوه در بیمارستان جدید، خدمات درمانی از جمله دندانپزشکی، جراحی، ارتوپدی، مغز و اعصاب، گوش، حلق و بینی و خدمات تخصصی تری چون آزمایشگاه پیشرفته، سونوگرافی و اکو در نظر گرفته شده تا در حج تمتع از آن بهره برداری مناسب شود.


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.