پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

هشدار مركز پزشكي حج و زیارت درخصوص كلاهبرداري از پزشكان حج

هشدار مركز پزشكي حج و زیارت درخصوص كلاهبرداري از پزشكان حج
رييس مركز پزشكي حج و زيارت جمعيت هلال احمر با بيان اينكه بار ديگر كلاهبرداران جهت فريب پزشكان دست به كار شدند، اظهار كرد: تمامي اعزام‌هاي كادر درماني حج و عتبات عاليات، تنها از طريق اين مركز و بدون دريافت هيچ وجهي انجام مي‌شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني سازمان حج و زیارت ،‌دكتر سيد علي مرعشي رييس مركز پزشكي حج و زيارت جمعيت هلال احمر تاكيد كرد: چند سال است كه در آغاز فرآيند انتخاب پزشكان حج كلاهبرداران از اشتياق اين قشر زحمتكش جامعه براي انجام مناسك حج سوء استفاده كرده و گاهي كلاهبرداري‌هايي نيز صورت مي‌گيرد.

وي افزود: تمامي اعزام‌هاي كادر درماني حج و عتبات عاليات، تنها از طريق اين مركز و بدون دريافت هيچ وجهي انجام مي‌شود.

مرعشي، ضمن تبريك فرارسيدن ماه مبارك رمضان به جامعه پزشكي كشور گفت: روز گذشته، تعدادي از پزشكان با دفتر اين مركز تماس گرفته و اعلام كردند گروهي كه خود را پرسنل اين مركز معرفي كرده، با بيان اينكه شما براي اعزام به حج انتخاب شده ايد، درخواست واريز وجه به حسابي را خواستار شده اند.

رييس مركز پزشكي حج و زيارت جمعيت هلال احمر افزود: موضوع را از طريق حراست جمعيت هلال احمر، سازمان حج و زيارت و بعثه مقام معظم رهبري نيز دنبال مي‌كنيم ولي شايسته است جامعه پزشكي نيز همكاري لازم را با ما داشته و در صورت تماسهاي اين چنيني علاوه بر اين كه شماره پيامك يا تلفني كه با آن تماس گرفته اند را در اختيار ما قرار دهند، با مراجعه به سايت مركز پزشكي حج و زيارت جمعيت هلال احمر و يا تماس با اين مركز از روند اعزام‌ها نيز كسب اطلاع كنند.

وي بار ديگر تاكيد كرد: تنها مسير رسمي و قانوني اين مهم از طريق مركز پزشكي حج و زيارت جمعيت هلال احمر است و خدمات پزشكان و پيراپزشكان در حج كاملا داوطلبانه بوده و هيچگونه وجهي بابت اعزام و يا خدمات آنها در حج دريافت نمي‌شود.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.