پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

نخستين كاروان رمضانيه ايراني از فردا راهي مكه مي‌شود

نخستين كاروان رمضانيه ايراني از فردا راهي مكه مي‌شود
مسوول ستاد عمره مدينه‌منوره، تعداد زائران ايراني در مدينه منوره ۱۳ هزار و ۵۸۷ نفر اعلام كرد كه اين آمار از ششم تيرماه تاكنون ثابت بوده و از چهارشنبه خروجي ايراني‌ها به سمت مكه‌مكرمه آغاز خواهد شد.

مهدي حضوري مسوول ستاد عمره مدينه‌منوره  گفت: تاكنون بيش از ۸۰۰ هزار ايراني در قالب پنج هزار و ۸۲۰ كاروان به حرمين‌شريفين مشرف شده‌اند.

وي تعداد زائران ايراني در مدينه منوره ۱۳ هزار و ۵۸۷ نفر اعلام كرد كه اين آمار از ششم تيرماه تاكنون ثابت بوده و از چهارشنبه خروجي ايراني‌ها به سمت مكه‌مكرمه آغاز خواهد شد.

وي افزود: آخرين پرواز ورودي با ۲۹۶ زائر از اروميه از جده وارد مدينه شد و از پنجم تيرماه به بعد، طول سفر همه زوار، ۲۱ روزه بوده است.

مسوول ستاد عمره مدينه به پايان كار آشپزخانه زين و تعدادي از هتل‌ها در اين ايام اشاره كرد و افزود: همه هتل‌ها طبق برنامه در ۱۵ تيرماه و دو هتل نيز در شانزدهم تعطيل خواهند شد.

حضوري تعداد كاروان‌هاي اهل سنت را ۱۷ مورد اعلام كرد و گفت كه تلاش‌شده اگر زواري از اهل تسنن يا شيعيان به‌صورت متفرقه در كاروان‌هاي يكديگر حضور دارند، تجميع شوند.


مسوول ستاد عمره مدينه از فعال‌شدن مجدد رستوران بين‌راهي حرمين در فاصله ۱۱ تا ۱۶ تيرماه در بزرگ‌راه مدينه و مكه، براي پذيرايي شامگاهي از عمره‌گزاران ايراني خبر داد.

شايان ذكر است، عمليات عمره در مدينه‌منوره، شانزدهم تيرماه به پايان خواهد رسيد و ۲۶ تيرماه پرونده عمره بسته خواهد شد.
سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.