پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

برای سلامتی آیتین کوچولو دعا کنیم

برای سلامتی آیتین کوچولو دعا کنیم
آیتین که از زائرین اباعبدالله الحسین (ع) است وتنها 5 ماه سن دارد متاسفانه درعملیات تروریستی در سامرا دچار جراحت و مصدومیت شده  است.
در حادثه ای که در سامرا برای اتوبوس حامل زائرین ایرانی رخ داد ،14نفر مجروح و زخمی شدند که با هماهنگی و پیگیری های سازمان حج و زیارت در عراق اکثراً به صورت سرپائی مداوا و مرخص شدند والباقی به ایران بازگردانده شدند.
در میان مجروحین آیتین گشتی خردسال 5 ماهه ای به چشم می خورد ،آیتین که هم اکنون در وضعیت مطلوبی بسر می برد در بدن خود ترکشی دارد که به گفته پرستاران و پزشکان بیمارستان هیچ چیز  جز عنایت خداوند وسیدالشهدا نمی توانست شرایط این زائر خرد سال را به این حالت قابل قبول برساند.
هم اکنون آیتین در یکی از معتبرترین بیمارستان های تهران و تحت نظر پزشکان متخصص در حال درمان است،ولی با عنایت خردسال بودن بیمارستان به پزشکان خود اکتفاء ننموده و از پزشکان و خدمات دیگر مراکز درمانی نیز جهت تسریع در بهبود ایشان استفاده نموده است.
مادر آیتین در حاشیه تهیه این گزارش با تشکراز خدمات سازمان حج و زیارت و بیمارستان اعلام کرد با اینکه ما در این شهر غریب هستیم ولی با توجه به رسیدگی های به عمل آمده  احساس غربت نکردیم و از خداوند طول عمرو سلامت وموفقیت پرستاران،پزشکان ومسئولین سازمان حج و زیارت را خواستارم.  
گفتنی است مسئولین سازمان حج و زیارت مکرراً با حضور در بیمارستان از نزدیک در جریان مراحل  درمان آیتین قرار گرفته اند.
مجید عبداللهی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.