پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

نماینده ولی فقیه در استان گلستان: جلوه عبادي حجاج بيشتر شود

نماینده ولی فقیه در استان گلستان: جلوه عبادي حجاج بيشتر شود
نماينده ولي فقيه در گلستان با بيان اين كه حج، سفري باعظمت، باشكوه، شيرين و به ياد ماندني است، گفت: جلوه عبادي حجاج ايراني در اين سفر معنوي بايد بيشتر شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني سازمان حج و زیارت به نقل از رسا، آيت الله سيدكاظم نورمفيدي، نماينده ولي فقيه در گلستان امروز در ديدار رييس سازمان حج و زيارت كشور در گرگان با بيان اين كه حج تقويت دين خدا است، بيان داشت: اين سفر الهي نصيب هر كس نمي شود و زائران ايران اسلامي بايد تلاش كنند كه پيام رسان تشيع و انقلاب اسلامي به ديگر مردم جهان باشند.

امام جمعه گرگان با بيان اين كه بالاترين سرمايه، رابطه خوب انسان با پروردگار است، خاطرنشان كرد: كشانده شدن به اين سمت سرمايه هاي ديگري را نصيب انسان مؤمن مي كند. وي با بيان اين كه حج، سفري باعظمت، باشكوه، شيرين و به ياد ماندني است، گفت: خانه خدا مكان تطهير دل است و دل مؤمنان مسلمان بايد در بيت خدا پاك شده و از همه چيز كنده شود و مديران حج بايد نسبت به بيان ادعيه‌ها تلاش كنند و توجهات زائران را به سوي آن مقصد اصلي برسانند.

آيت الله نورمفيدي با بيان اين كه بيت خدا نه تنها براي مسلمانان بلكه براي بشريت مهم است، افزود: مراسم عبوديت ميليون ها انسان در لباس واحد و يك شكل و جهت واحد در مقابل خدا در مقابل چشم همه جهانيان منعكس مي شود.

نماينده ولي فقيه در گلستان تصريح كرد: مشاهده عبوديت، خضوع و خشوع مسلمانان در مقابل خداوند بر روي هر مسلماني اثرگذار بوده و سبب تقويت ايمان آنان مي شود و ما مسلمانان احساس شكوه و عظمت مي كنيم وقتي مي بينيم دنيا از اين امتياز بي بهره است.

نماينده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبري ادامه داد: خدمت به زائران حرم امن الهي و حرم پيامبر گرامي اسلام(ص) در صورتي كه رنگ و بوي الهي داشته باشد بهترين اعمال است.

آيت الله نورمفيدي، با اشاره به وضعيت جهان اسلام، وحدت امت اسلامي را به مصلحت آنها دانست و جمهوري اسلامي ايران را داعيه دار وحدت در سطح بين الملل عنوان كرد.

آيت الله نورمفيدي با بيان اين كه مقام معظم رهبري به خاطر اهميت وحدت و توجه بيشتر به بعد عبادي و معنوي حج، اقامه نماز جماعت در هتل ها را ممنوع اعلام كرده است، اظهار كرد: مديران و روحانيان كاروان ها بايد اين موضوع را به طور دائم به حجاج تذكر دهند.

وي ابرازاميدواري كرد: در سفر معنوي حج برجستگي هاي معنوي و سياسي حجاج ايراني نسبت به ساير كشورها بيشتر نمايان شود.
سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.