پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

پیرو اعلام قبلی در جراید،سایتها و واحدهای خبری هرگونه نقل و انتقال عمره به غیر ممنوع می باشد.

پیرو اعلام قبلی در جراید،سایتها و واحدهای خبری هرگونه نقل و انتقال عمره به غیر ممنوع می باشد.

غلامرضا رضائی معاون حج و عمره ،عتبات  سازمان حج و زیارت گفت :صاحبان فیش های ثبت نامی عمره فقط می توانند براساس مندرجات ظهر فیش های ثبت نامی ،فیش های خود را به خانواده درجه یک خود شامل پدر و مادر،خواهروبرادروفرزند انتقال دهند.

علاوه بر افراد یاد شده سایر نسبتهای سببی و نسبی که در دستور العمل های ابلاغی به دفاتر حج و زیارت اعلام شده،می توانندبا احراز هویت مندرج که توسط شناسنامه افراد مشخص می گردد،سند عمره خود را به نسبتهای یادشده انتقال دهند.
بدیهی است چنانچه دارندگان قبوض ،تمایل و یاموقعیت تشرف را ندارند ،به بانک عامل مراجعه ونسبت به دریافت هزینه پرداختی فیش عمره وسود متعلقه در هر زمان اقدام نمایند.

وی افزود :  ضمناًدارندگان فیش های بانک ملی که از سال 1363تا سال1386که فیش ثبت نامی دردست دارند ولی تا کنون مشرف نشده اندعلی رغم اطلاعیه های سابق سازمان در چند سال اخیر ((مبنی بر اینکه در صورت عدم تشرف حق اعزام از دارندگان فیش های مذبور ساقط می گردد))در سال جاری سازمان با غمض عین قراردادن موضوع یادشده توصیه می نماید،کلیه دارندگان این فیش ها موظف هستند به بانکهای عامل خود مراجعه و نسبت به تثبیت ثبت نام وتمدید اعتبار فیش ثبت نامی خوداقدام نمایند.

بدیهی است درغیر اینصورت سازمان می توانداز تشرف این دسته دارندگان قبوض ثبت نامی جلوگیری و فقط می توانند مبلغ فیش ثبت نامی و سود متعلقه رااز بانک دریافت نمایند.

مجید عبداللهی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.