پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

اولين جلسه ازنشست هاي معنوي اسرار حج و آداب حضور در محضر كعبه شريف در مشهد مقدس برگزار گرديد

اولين جلسه سلسله نشست هاي معنوي اسرار حج و آداب حضور در محضر كعبه شريف براي چهارمين سال پياپي در ماه مبارک رمضان با همكاري مديريت حج و زيارت استان و دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري  سه شنبه شب 17/4/93 ساعت 21 در محل ميدان شهداي مشهد برگزار گرديد

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی این نشست ها تا 93/4/21 نيز  هر شب ادامه خواهد داشت .

اين جلسات که با رويکرد آموزشي و در اسرار حج و آداب حضور برگزار مي گردد ،ضمن حضور زائرين حج سالجاري و عوامل كاروانها از زائرين حج سنوات قبل نيز دعوت بعمل آمده است .

مسئول روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی گفت : درکنار محل برگزاري اين برنامه بخشي براي کودکان پيش‎بيني شده است که خانواده‎ها با آرامش بيشتري پيگير مباحث باشند. دربخش مربوط به کودکان از کارشناسان و متخصصين کار با کودک دعوت شده تا ضمن آموزش رنگ‎آميزي به مباحث محتوايي سنين خاص نيز بپردازند

 وی افزود : به منظور اثر گذاري بيشتر جلسات اسرار حج و آداب حضور بسته‎اي براي زائرين تدارک ديده شده که شامل يک کتاب اخلاق و آداب سفر در حج و دفترچه پاسخنامه است و دريافت کنندگان اين بسته با مطالعه کتاب در اين چند شب مي‎توانند در مسابقه اين برنامه شرکت کنند.

مسئول روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی ادامه داد: مدعوين و شرکت کنندگان در اولين شب جلسه ضمن بهره گيري از دعاهاي ماه مبارک رمضان و استفاده از مداحي ،از سخنراني حجت و الاسلام والمسلمين ماندگاري نيز بهرمند شدند.

                                                                                                                 
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.