پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

جلسه مشترک عوامل کاروان های حج 93 استان مرکزی برگزار شد.

جلسه مشترک عوامل کاروان های حج 93 استان مرکزی برگزار شد.

جلسه مشترک روحانیون، مدیران، معاونین و پزشکان کاروان های حج تمتع 93 استان مرکزی ساعت 9 صبح روز سه شنبه مورخ 93/4/17 با موضوع مسائل حفاظتی و امنیتی سفر حج تشکیل شد.

در این جلسه که با حضور مهمانانی از بعثه مقام معظم رهبری تشکیل شد ،موضوعات مرتبط با خدمات ارائه شده از سوی سرویس های جاسوسی به گروه های تکفیری و سلفی مطرح و پس از آن به تاریخچه  شکل گیری گروه تکفیری داعش و اهداف آن در منطقه اشاره و تحلیل جامعی در رابطه با شرایط فعلی کشور عراق و سوریه و اهداف آنان جهت دستیابی به برنامه های استکبار جهانی تشریح شد.

قابل ذکر است که در این جلسه به موضوع و اهمیت حفاظت و امنیت در سفر حج سالجاری نیز اشاره و تاکید گردید که این قضیه دقیقا با حفظ رعایت مسائل امنیتی در سفر حج لحاظ گردد.

در ادامه دل پاک  مطالب مبسوطی در خصوص مفاد بخشنامه ها و دستورالعمل های واصله از سازمان حج و زیارت از جمله موضوع قربانی، وضعیت نهایی معاینات پزشکی وهمچنین  لزوم هماهنگی های لازم به منظور انجام امور اجرایی همسو با نظرات سازمان متبوع عنوان و از کلیه حاضرین خواست با تعامل و هماهنگی و توجیه کامل زائرین تلاش مضاعف خود را در رابطه با انجام هرچه بهتر و مناسب تر حج سالجاری به کار گیرند.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.