پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

امكان دريافت نسخه تلفن همراه نرم‌افزارهاي كتابخانه حج فراهم شد

امكان دريافت نسخه تلفن همراه نرم‌افزارهاي كتابخانه حج فراهم شد
همزمان با آغاز همايش‌هاي آموزشي - توجيهي كاروان‌هاي حج تمتع، حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج وزيارت به منظور دسترسي آسان حجاج ايراني به مناسك و معارف حج، نسخه تلفن همراه نرم‌افزارهاي كتابخانه حج را در فضاي مجازي منتشر كرد.

مدير پايگاه اطلاع رساني حج از امكان دريافت رايگان نسخه تلفن همراه نرم‌افزارهاي كتابخانه حج وزيارت در فضاي مجازي خبر داد و اظهار داشت: تمامي زائران، مديران، روحانيون و كارگزاران حج مي‌توانند اين نرم‌افزار را به صورت رايگان دريافت كنند.

حجت‌الاسلام روزبه بركت‌رضايي گفت: حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج وزيارت به منظور دسترسي آسان و راحت زائران و حجاج ايراني به مناسك و معارف حج، نسخه تلفن همراه نرم‌افزارهاي كتابخانه حج را در فضاي مجازي منتشر كرده است.


وي افزود: اين نرم‌افزارها دربرگيرنده ۴۰۰عنوان كتاب منتشر شده از سوي حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج وزيارت است كه امكان دريافت اين نرم‌افزار براي همه كاربران فراهم شده است.


بركت‌رضايي خاطر نشان كرد: احكام و مناسك، ادعيه و حديث، اسرار و معارف، اعتقادات و پاسخ به شبهات، تاريخ مكه و مدينه، سفرنامه و خاطرات، عتبات عاليات و سوريه، مباحث اجتماعي و سياسي، مرجع، نشريات از موضوعاتي است كه در اين نرم‌افزارها وجود دارد.


اين كتاب‌هاي قابل نمايش در تمامي تلفن‌هاي همراه با پسوند جاوا، EPUb، PDF، Ghm است.


وي با اشاره به توليد نسخه اندرويد اين كتاب‌ها با همكاري موسسه فرهنگي قائميه تصريح كرد: در آينده بسيار نزديك شمار كتاب هاي اندرويدي حج و زيارت به بيش از ۷۰۰ كتاب خواهد رسيد.


مدير پايگاه اطلاع‌رساني بعثه مقام معظم رهبري ادامه داد: تمامي كتاب‌هاي بعثه مقام معظم رهبري در ۳۰ سال گذشته در كتابخانه مجازي اين پايگاه اطلاع‌رساني وجود دارد و كتاب‌هاي جديد نيز همزمان يا قبل از به چاپ رسيدن، در اين پايگاه بارگذاري مي‌شود.


براي مشاهده و دريافت نرم افزارهاي تلفن همراه كتابخانه تخصصي حج و زيارت اينجا كليك كنند.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.