پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

کاهش مسافت پروازی تهران به عتبات عالیات

کاهش مسافت پروازی تهران به عتبات عالیات
معاون هوانوردي و امور بين الملل سازمان هواپيمايي كشوري گفت: براساس هماهنگي‌هاي صورت گرفته در راستاي تسهيل ناوبري هوايي كشور، به زودي مسافت پروازي تهران به عتبات عاليات ۱۱۴ كيلومتر (۱۰ دقيقه) كاهش مي‌يابد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني سازمان حج و زیارت به نقل از ايسنا، محمد خداكرمي اظهار كرد: با توجه به گستردگي فضا و تردد هواپيماها از مسيرهاي پروازي در اقصي نقاط كشور، سازمان هواپيمايي كشوري در راستاي مجاز بودن انجام پروازهاي داخلي در مسيرهاي مستقيم همواره هماهنگي‌هاي لازم را با تمامي مراجع ذيربط در دست اقدام داشته كه اين مهم از خردادماه سال جاري اجرايي شده است.

وي افزود: كاهش زمان پرواز، استهلاك هواپيماها، صرفه جويي در مصرف سوخت و افزايش بهره وري شركت‌هاي هواپيمايي از جمله نتايج ملموس و مقطعي اين اقدامات به شمار مي‌رود.


خداكرمي افزود: سازمان هواپيمايي كشوري در راستاي تسهيل ناوبري هوايي كشور همواره موضوع استفاده منعطف از فضاي پروازي كشور و افزايش بهره وري پروازها را با هماهنگي كليه مبادي ذيربط پيگيري مي‌كند.


معاون هوانوردي و اموربين الملل سازمان هواپيمايي كشوري تصريح كرد: به همين منظور ايجاد پنج مسير جديد و بازگشايي دو مسير قديمي و موثر در ناوبري هوايي كه موجب كاهش تراكم پروازي، افزايش بهره وري و بالارفتن رضايتمندي كادر پروازي خواهد شد نهايي شده كه به زودي به اجرا در خواهد آمد.


وي اظهار كرد: كاهش ۱۱۴ كيلومتري مسافت پروازي تهران به عتبات عاليات كه كاهش ۱۰ دقيقه زمان پروازي را دنبال دارد، از جمله اقدامات صورت گرفته در راستاي تسهيل ناوبري هوايي كشور به شمار مي‌رود.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.