پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دیدار مدیر حج و زیارت استان گیلان با استاندار

دیدار مدیر حج و زیارت استان گیلان با استاندار
مدیر و معاون حج و زیارت استان گیلان با استاندار گیلان در محل دفتر ایشان دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت گیلان در این دیدار مدیر حج و زیارت ضمن معرفی اجمالی عملکرد یکساله حج و زیارت گیلان ، به عملکرد همکاران این مدیریت در خصوص طرح تکریم ارباب رجوع اشاره نمود.

یگانه در بخش دیگری از ارائه گزارش عملکرد، اظهار داشت: سازمان حج و زیارت در راستای طرح کاهش تصدی گری های دولت در امور اجرایی  پیشتاز بوده و بسیاری از امورات خود را به بخش خصوصی واگذار نموده است که تحت عنوان دفاتر زیارتی برای مردم ارائه خدمات می نمایند.

وی افزود:این دفاتر وظایفی از جمله ثبت نام و اعزام کاروان های حج تمتع، عمره مفرده، عتبات عالیات و در گذشته سوریه را برابر دستورالعمل و شرح وظایف ابلاغی از سوی حج و زیارت بر عهده دارند و در حال حاضر نیز امور مربوط به انتقال فیش های تمتع و عمره نیز از سوی دفاتر زیارتی صورت می گیرد و امور نظارتی این امر بر عهده دفاتر حج و زیارت استانها می باشد.

حسن یگانه گفت: آموزش بعنوان رکن اساسی اعزام سفرهای زیارتی زائرین و عوامل اجرایی بوده که عملکرد عوامل اجرایی و زائرین استان خود گویای این امر می باشد.
یگانه ضمن ارائه آمار و ارقام اعزام کاروان های زیارتی استان در سال 92 و سه ماهه اول سال93 اظهار داشت: تلاش هایی جهت راه اندازی مجدد سفر هوایی عتبات از فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت انجام، لاکن بدلیل انتظارات شرکت های هواپیمایی مبنی بر تکمیل کل ظرفیت پرواز به صورت چارتر از سوی حج و زیارت این امر هنوز امکان پذیر نشده است،
سپس دکتر محمدعلی نجفی استاندار گیلان اظهار داشت عدم مراجعه و عدم وصول شکوائیه از سوی مردم بیانگر فعالیت مثبت حج و زیارت در راستای ارائه خدمات به مردم می باشد. دکتر نجفی گفت: باید تلاش شود با راه اندازی مجدد سفر هوایی، مردم گیلان از تسهیلات بیشتری برای زیارت کربلا بهره مند شوند و هرگونه حمایت و مساعدت لازم نیاز باشد دریغ نخواهند داشت.
محمد گرانمایه امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.