پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

نشست بررسی عفاف و حجاب در حج و زیارت قزوین به مناسبت هفته عفاف و حجاب

نشست  بررسی عفاف و حجاب در حج و زیارت قزوین به مناسبت هفته عفاف و حجاب
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان قزوین نشستی با عنوان بررسی موضوع عفاف و حجاب با حضور مدیر حج و زیارت استان، جمعی از کارگزاران و اساتید دانشگاه و پیشکسوتان حج در دفتر حج و زیارت قزوین برگزار شد.
کلانتری مدیر حج و زیارت ضمن بیان اهمیت مسئله حجاب که یک مساله ارزشی است  گفت: باید مرد و زن بخصوص کارگزاران زیارتی به مسأله حجاب توجه کافی داشته باشند، آماری که از وضعیت استفاده از لوازم آرایشی و مخارج سنگینی که توسط گروهی از افراد بابت این موضوع خرج می شود نگران کننده است.
سپس مافی از پیشکسوتان حج و زیارت با بیان این موضوع که بحمدالله در این استان اکثر قریب به اتفاق زائرین محجبه هستند اظهار داشت: این موضوع را ابتدا باید از خودمان شروع کنیم و سپس به دیگران نیز توصیه نمائیم تا اثر بخش باشد.
بهشتی سرشت از اساتید دانشگاه نیز رعایت عفاف وحجاب در دفاتر زیارتی که زائرین به آنجا مراجعه می نمایند را از اولویتهای این سازمان دانسته و اظهار داشت: کارمندان زن شاغل در دفاتر زیارتی باید حجاب اسلامی را در محیط کار رعایت نموده و از کارگزارانی که خود و خانواده شان به این موضوع واقف هستند استفاده نمایند تا زائر از ابتدا با این موضوع انس بگیرد..
در پایان کلانتری از همکاری کارگزاران زیارتی و زائران حج تمتع سالجاری برای تهیه و توزیع حدود 300 سبد کالا بین مستمندان در لیالی قدر تشکر کرد.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.