پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت خبر داد:

اعزام های هوایی 3 و 4 روزه به عتبات عالیات

اعزام های هوایی 3 و 4 روزه به عتبات عالیات

مدیر کل عتبات  سازمان حج و زیارت از اضافه شدن اعزام های سه و چهار روزه زائران ایرانی به بسته های سفر عتبات عالیات عراق خبر داد.

محسن نظافتی گفت: بسته های سفر سه  و چهار روزه به سفرهای عتبات عالیات عراق اضافه شد و متقاضیان می توانند برای اعزام در قالب بسته های اقامتی جدید نام نویسی کنند.

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت بسته های اقامتی جدید را فرصتی مناسب برای کارمندان خواند و گفت: در بسته اقامتی سه روزه، زائران یک روز در نجف اشرف و دو روز در کربلای معلی و در بسته اقامتی چهار روزه، دو روز در نجف اشرف و دو روز در کربلای معلی اقامت می کنند.

نظافتی هزینه سفر به عتبات عالیات در قالب بسته های اقامتی جدید را نسبت به بسته اقامتی عادی کمتر خواند و گفت: هزینه سفر به عتبات در قالب بسته اقامتی سه و چهار روزه به ترتیب حدود 890 و 950 هزار تومان است.

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت یادآور شد: اعزام ها زائران ایرانی در قالب بسته های اقامتی یاد شده به صورت هوایی و بعد از ماه مبارک رمضان انجام می شود.

وی با بیان اینکه  اعزام های عادی هفت روزه  همچنان در بسته های سفر عتبات قرار دارد ادامه داد: اعزام هایی که 23 تیرماه آغاز شده همچنان ادامه دارد و همه روزه بجز پنجشنبه ها زائران ایرانی از 8 ایستگاه پروازی کشور به عراق اعزام می شوند.

این مقام مسئول در سازمان حج با اشاره به اینکه ثبت نام سفرهای عتبات همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: پس از ماه مبارک رمضان به لحاظ پایان ایام روزه داری و بالا رفتن تقاضای سفر به عتبات بدلیل تعطیلات تابستانی افزایش قابل ملاحظه ای در اعزام های عتبات خواهیم داشت و ظرفیت لازم در این خصوص ایجاد شده است.


نظافتی همچنین از زائران ایرانی عتبات عالیات خواست با توجه به فرارسیدن فصل گرما، توصیه های بهداشتی مرکز پزشکی حج و زیارت را به طور کامل رعایت و در کلاس های آموزشی قبل از اعزام شرکت کنند.

اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات در مرحله جدید از 23 تیر ماه آغاز شده و تا چهارم مهر ماه ادامه خواهد داشت.
سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.