پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

جلسه ساماندهي اعزامهاي عتبات عاليات خوزستان

جلسه ساماندهي اعزامهاي عتبات عاليات خوزستان

به گزارش روابط عمومي حج و زيارت خوزستان جلسه ساماندهي اعزامهاي عتبات عاليات استان خوزستان روز سه شنبه مورخ 31/4/93 ساعت 9 صبح در مديريت حج و زيارت خوزستان برگزار شد.

در اين جلسه كه با حضور تعدادي از كارگزاران زيارتي استان برگزار شد موضوع اعزامهاي هماهنگ عتبات عاليات و همچنين اعزامهاي هوايي از استان خوزستان بررسي شد.

ناصر حويزاوي مدير حج و زيارت استان خوزستان گفت: با توجه به مراجعه مكرر مردم و درخواست آنان جهت اعزامهاي عتبات و با توجه به مسدود بودن مرزهاي زميني موضوع اعزامهاي هوايي در دست بررسي است.

حويزاوي ادامه داد: اعزام در روزهاي خاص مانند ولادتها ، محرم ، اربعين و ... نيز جهت ساماندهي اعزامهاي عتبات و خدمت به مردم و جلوگيري از مشكلات سابق در كارگروه مربوطه طرح شده است.

عبدالنبي گلابكش مديرعامل شركت مركزي استان خوزستان گفت : اعزامهاي هوايي در تعدادي از استانهاي كشور در حال انجام است كه بصورت پكيجهاي 3 و 5 و 6 روزه در حال ارائه مي باشد. وی پیشنهاد داد استان خوزستان نيز اعزامهاي هوايي را در دستور كار خود قرار دهد.

كارگزاران زيارتي استان نیز موضوع اعزامهاي عتبات عاليات در دوره جديد و همچنين اعزامهاي هوايي و مشكلات ناشي از آن با توجه به تجربه اعزامهاي گذشته بصورت هوايي و همچنين مزاياي اين حركتها، هتلهاي اسكان زائرين، منوهاي غذايي ، اتوبوسها، امنيت و .... را به بحث و تبادل نظر گذاشتند.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.