پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

حضور پرشور کارکنان و کارگزاران حج و زیارت گیلان در راهپیمایی روز قدس

حضور پرشور کارکنان و کارگزاران حج و زیارت گیلان در راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج وزیارت گیلان، کارکنان و کارگزاران زیارتی حج و زیارت گیلان، همانند سال‌های گذشته استوار و قهرمان پرخروش و بی‌نظیر دوشادوش مردم ولایتمدار ایران و گیلان فریاد " مرگ بر آمریکا" و " مرگ بر اسرائیل" را سر دادند.

کارکنان، کارگزاران و عوامل زیارتی استان گیلان با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس یک بار دیگر نشان‌ دادند هیچ وقت در برابر ظلم، جنایت و کشتار مردم، کودکان و زنان مظلوم و بی‌دفاع فلسطین سکوت نمی‌کنند.

روز قدس میدان مبارزه حق علیه باطل است.

مدیر حج و زیارت گیلان در حاشیه راهپیمایی روز قدس به خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج، با بیان اینکه روز قدس میدان مبارزه حق علیه باطل است، اظهار داشت: کشته و زخمی شدن مسلمانان روزه‌دار در نوار غزه توسط رژیم اشغالگر قدس که اکثریت آنها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند و سکوت جامعه جهانی و سازمان‌های بین‌المللی ، نفرت و انزجار هر انسانی را بر می‌انگیزد.

فرمانده پایگاه امام جعفر صادق (ع) حج و زیارت گیلان به خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج بیان داشت: با توجه به شرایط ایجاد شده در غزه، مسئولیت همه اقشار جامعه است که به دفاع از مرم مظلوم فلسطین برخاسته و خشم و انزجار خود را از جنایت رژیم اشغالگر صهیونیست ابراز نمائیم. وی تصریح کرد: امسال در روز جهانی قدس پر شورتر از گذشته در راهپیمایی حضور یافتیم تا بار دیگر با حماسه خود از مظلومان فلسطین اشغالی حمایت کنیم.

فریاد مظلومیت فلسطین در روز قدس پایه استکبار را سست می‌کند.

محمد گرانمایه امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.