پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

در دیدار با مدیر حج و زیارت قزوین مطرح شد:

استقبال دو تن از نمایندگان استان قزوین در مجلس از طرح های حج و زیارت

استقبال دو تن از نمایندگان استان قزوین در مجلس از طرح های حج و زیارت

در دیدار مدیر حج و زیارت استان قزوین با دو نفر از نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی پاره‌ای از مسائل این اداره حج و زیارت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت از قزوین، علی‌رضا کلانتری در دیدار دو تن از نمایندگان مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی در محل دفتر حج و زیارت استان بحث معافیت مالیاتی 50 درصدی دفاتر زیارتی که از خواسته‌های مهم کارگزاران زیارتی استان است را مطرح کرد.

مدیر حج و زیارت استان قزوین همچنین همکاری تصویب لایحه دولت در خصوص اصلاح در قانون مالیات‌های مستقیم که در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی مطرح شده را درخواست کرد.


نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار قول همکاری داده و همچنین در خصوص تأمین زمین مورد نیاز آموزش زائران و ایجاد بازارچه‌ای به منظور خرید سوغات زائرین به بحث و گفت‌وگو پرداختند.


داوود محمدی نماینده مردم قزوین، آبیک و همچنین عباسپور نماینده مردم بویین زهرا ضمن استقبال از طرح‌های پیشنهادی عنوان کردند مدارک و مستندات لازم برای دفاع از این طرح‌ها در مجلس توسط مدیر استان لازم است ارائه شود و نمایندگان نیز همکاری و مساعدت کرده و طرح را مورد حمایت خود قرار می‌دهند.


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.