پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت خبر داد:

احتمال اعزام مجدد زائران ایرانی به کاظمین پس از ماه رمضان

احتمال اعزام مجدد زائران ایرانی به کاظمین پس از ماه رمضان

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت، از تلاش این سازمان برای اعزام مجدد زائران ایرانی به کاظمین پس از ماه مبارک رمضان خبر داد.

«محسن نظافتی» در این باره افزود: اعزام زائران ایرانی عتبات عالیات عراق به کاظمین از اواخر خرداد ماه به دلیل وضعیت امنیتی این کشور متوقف شده بود، اما سازمان حج و زیارت در حال بررسی شرایط و مذاکره برای اعزام مجدد زائران ایرانی به کاظمین است.

وی گفت: در تلاش هستیم حتی الامکان زیارت کاظمین برای زائران ایرانی به صورت عبوری و چند ساعته فراهم شود.

این مقام مسوول در سازمان حج و زیارت درمورد اعزام زمینی زائران ایرانی نیز افزود: این موضوع در دست بررسی سازمان حج و زیارت قرار دارد تا مجددا اعزام های زمینی زائران به جریان بیافتد.

نظافتی با بیان اینکه اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات در مرحله جدید از 23 تیر ماه آغاز شده، ادامه داد: بطور قطع حجم اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات افزایش می یابد.

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت پیش بینی کرد، اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات با پایان ماه مبارک رمضان، 40 تا 50 درصد افزایش یابد.

نظافتی همچنین به تفاهمنامه اخیر سازمان حج و زیارت با سازمان دانش آموزی اشاره کرد و گفت: سازمان حج و زیارت برای اعزام دانش آموزان به عتبات عالیات مشکلی ندارد و هر تعداد که مد نظر سازمان دانش آموزی باشد، می توانیم اعزام کنیم.
سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.