پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

اوحدي عنوان كرد:

تلاش براي اختصاص وام به دانش آموزان اعزامي به عتبات

تلاش براي اختصاص وام به دانش آموزان اعزامي به عتبات
رئيس سازمان حج و زيارت با اشاره به اعزام پنج هزار دانش آموز به عتبات عاليات، در خصوص اختصاص وام به اين افراد، گفت: بايد تفاهم نامه همكاري با معاونت پرورشي آموزش و پرورش امضا شود تا زمينه استفاده از تسهيلات بانكي براي دانش آموزان نيز فراهم شود.

«سعيد اوحدي» با اشاره به امضاي تفاهم نامه اي ميان سازمان دانش آموزی و سازمان حج و زيارت با هدف اعزام دانش‌آموزان به عتبات عاليات، گفت: به دليل شرايط درسي دانش آموزان اعزام آنها به عتبات از آبان ماه صورت خواهد گرفت.

وي به همكاري بانك تجارت با سازمان حج و زيارت و ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان براي اعطاي وام اعزام به سفر عمره و عتبات عاليات نيز اشاره و اظهار اميدواري كرد: پشتيباني بانك تجارت براي اعطاي وام به دانش اموزان نيز كسب شود.

رئيس سازمان حج و زيارت ادامه داد: مذاكرات انجام شده و امیدواریم اين مذاكرات به تفاهم نامه همكاري با معاونت پرورشي آموزش و پرورش تبديل شود تا زمينه استفاده از تسهيلات بانكي براي دانش آموزان نيز فراهم شود.

وي افزود: سهميه عمره دانش آموزي در عمره 93-92 سه هزارو ۲۰۰ نفر بود براي سال 94-93 نيز همين تعداد سهميه در نظر گرفته مي‌شود.

لازم به ذكر است: بر اساس تفاهم نامه اي ميان سازمان دانش آموزان و سازمان حج و زيارت در سال جاري، پنج هزار دانش آموز به عتبات عاليات اعزام مي‌شود.
سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.