پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

جلسه هماهنگي آموزش متمركز حجاج 93 خوزستان

جلسه هماهنگي آموزش متمركز حجاج 93 خوزستان

جلسه هماهنگي آموزش متمركز حجاج استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان حج و زيارت خوزستان جلسه هماهنگي آموزش متمركز حجاج ، زباندانان و فرهيختگان حج 93 استان خوزستان در روز سه شنبه مورخ 21 مردادماه در مديريت حج و زيارت خوزستان برگزار شد.

در اين جلسه كه با حضور تعدادي از كارشناسان و دست اندركاران آموزش و اجرايي حج استان برگزار شد،ناصر حويزاوي مدير حج و زيارت خوزستان ضمن اعلام عناوين و برنامه آموزش متمركز حجاج به تشريح آن پرداخت.

مدير حج و زيارت استان ضمن تشريح برنامه هاي آموزش كه از تاريخ 23 مردادماه آغاز مي شوند گفت : برنامه ها در دو قالب آموزش زائرين فرهيخته و زباندان كاروانهاي حج استان و همچنين آموزش متمركز حجاج برگزار مي شود. آموزش متمركز حجاج به دو زبان عربي و فارسي انجام مي شود كه 3 روز به زبان عربي و 3 روز به زبان فارسي در مصلي اهواز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه آغاز آموزشهاي متمركز از 25 مردادماه لغايت 30 مردادماه مي باشد ادامه داد: در اين آموزشها دو همايش اختصاصي بانوان (بيان احكام و مناسك)‌و توسط معينه هاي كاروان و پزشك زن انجام خواهد گرفت.

ناصر حويزاوي به بيان آسيبهاي دوره هاي آموزشي قبلي و نقاط قوت و ضعف آنها پرداخت و از همكاران تلاشي مضاعف جهت رفع نقاط ضعف و تقويت نقاط قوت خواستار شد. در این نشست رئوس وظايف هر كدام از مسئولين حاضر در امر برگزاري همايش را تبيين و ابلاغ شد.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.