پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

همايش آموزشي بانوان حج گزار خوزستان

همايش آموزشي بانوان حج گزار خوزستان

همايش آموزشي بانوان حج گزار خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي حج و زيارت خوزستان همايش آموزشي بانوان حج گزار خوزستان در روز يكشنبه مورخ 93/05/26 در محل مصلاي نماز جمعه اهواز برگزار شد.

در اين همايش كه در ساعت 18 و با حضور بانوان حج گزار كاروانها برگزار شد ، پزشك متخصص بانوان ضمن تشریح مسائل مرتبط با حج بانوان در شهرهاي مكه و مدينه و مشاعر ، گفت بانوان محترم با رعايت سفارشات لازم مقدمات انجام حجي راحت و بدون از استرس را فراهم آورند.

سپس يكي از معينه هاي كاروانها نيز مسائل و احكام شرعي خاص بانوان در مدينه منوره و مكه مكرمه و مشاعر مقدسه را توضيح و تشريح نموده و گفت بانوان محترم با رعايت مسائل و احكام شرعي و اطلاع از آنها و همچنين با كمك معينه ها و روحانيون محترم كاروانها ميتوانند با خيالي آسوده به انجام اعمال خود بپردازند.

حجت الاسلام و المسليمن حاج سيدابوالحسن حسن زاده مسئول بعثه مقام معظم رهبري منطقه خوزستان نیز مطالبي در ارتباط با فلسفه و اهميت حج و همچنين اهميت رعايت مسائل شرعي و احكام و مناسك و انجام اعمال بيان نمود.

لازم به ذكر است كه اين همايش در حاشيه جلسات آموزشي متمركز حجاج اهوازی برگزار شد. جلسات متمركز حجاج از روز شنبه 25 مردادماه به مدت 3 روز بزبان فارسي و از 27 مردادماه نيز به مدت 3 روز به زبان عربي در مصلي نماز جمعه اهواز برگزار مي شود. 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.