پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان حج و زیارت تأکید کرد:

لزوم انتقال و اشتراک دانش و تجربه مدیریتی و اجرایی عملیات حج

لزوم انتقال و اشتراک دانش و تجربه مدیریتی و اجرایی عملیات حج
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان حج و زیارت در همایش اعضای ستادهای حج تمتع امسال بر لزوم انتقال و اشتراک تجربیات و دانش و اندوخته های علمی و عملی مدیریتی و اجرایی عملیات حج تأکید کرد و گفت : با استقبال از نظرات و پیشنهادات سازنده، زمینه برای بروز خلاقیت ها و نو آوری و ارتقای سطح خدمات فراهم خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، ‘حمید محمدی’ روز دوشنبه در جلسه هم اندیشی مدیران ستادی و اعضای ستادهای حج تمتع 93 با اشاره به تعدیل 20 درصدی نیروهای ستادی حج امسال گفت: با هدف ایجاد فضایی برای اعزام بیشتر زائران در صف انتظار برای اعزام به حج، نیروهای ستادی 20 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه در عملیات حج ساعت کاری مشخص نداریم، افزود: ستادهای حج دارای فعالیت 24 ساعته خواهند بود و همه اعضای ستادها در ساعات غیر کاری نیز باید در حالت آماده باش باشند.

معاون سازمان حج و زیارت دانش و توان اجرایی و مدیریتی را سرمایه مجموعه حج و زیارت دانست و تأکید کرد: افراد با تجربه اندوخته های علمی و عملی خود را به اشتراک گذاشته و انتقال دهند .

محمدی با تأکید بر لزوم نوسازی و بازسازی مسیرها و روشها در راستای ارتقای سطح خدمات گفت: علی رغم تمام تلاشهای صورت گرفته ، نباید قانع شویم کاری که امروز انجام می شود، بهترین است و خدماتی که اکنون به زائران ارائه می شود، نتیجه دانش و اندوخته علمی و عملی ما تا به امروز است و برای حرکت از شرایط فعلی به شرایط مطلوب و بهتر ، باید به سراغ نوآوری ها و خلاقیت ها برویم که لازم است همه عزیزان در این راستا  از دادن نظر و پیشنهاد مضایقه نکنند.

وی در خصوص نحوه انتخاب نیروهای ستادی حج تمتع سالجاری اظهار داشت: در انتخاب نیروهای ستادی در برخی پست ها استفاده از افراد مجرب و متبحر اجتناب ناپذیر بوده و برخی سمت ها تخصص های خاص می خواست اما در این میان تعدادی از نیروهای جدید بر اساس سابقه و سنوات خدمت در سازمان و سابقه تشرف با رویکرد انتقال تجربه علمی و عملی نیروهای مجرب به آنان و کادرسازی به حج اعزام می شوند.

معاون سازمان حج و زیارت بر رعایت نظم و انضباط توسط نیروهای ستادی تأکید کرد و گفت: لازم است اعضای ستادها در محل کار خود حضور منظم داشته باشند و بر پوشیدن لباس فرم طراحی شده برای اعضای ستادی که نشان از نظم تشکیلاتی مجموعه می‌باشد، اهتمام ورزند.

وی در سخنانش بر ضرورت تسلط نیروهای ستادی به زبان عربی تأکید کرد و گفت: در صورتی که کارگزاران و نیروهای ستادی علاوه بر برنامه های آموزشی در حال اجرا نیاز به آموزش خاصی دارند، این موارد در فرآیند عملیات شناسایی و به معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان انتقال داده شود تا برنامه ریزی لازم برای تکمیل آموزشهای کاربردی  صورت گیرد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.