پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) محل برگزاری جلسه مدیران حج تمتع جنوب کشور

شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) محل برگزاری جلسه مدیران حج تمتع جنوب کشور

روابط عمومی حج وزیارت استان فارس اعلام کرد همزمان با اولین روز هفته دولت ،جلسه توجیهی آموزشی  مدیران ، معاونین ، عوامل و مجموعه های کاروانهای حج تمتع سال1393 استانهای فارس ، بوشهر ، کهکیلویه و بویر احمد و هرمزگان در در سالن هتل هدیش شیراز و با میزبانی حج وزیارت استان فارس برگزار شد.

محمد آزاد مدیر حج وزیارت استان ضمن خیر مقدم به تمامی خادمین سرزمین وحی نسبت به ارائه مطالب کلی و اهمیت و جایگاه این سفر بی نظیر در دنیای اسلام سخنانی بیان نمود. در ادامه حجت الاسلام رحمانی مسئول امداد در حج با اشاره به جایگاه امداد در عربستان و ارائه تذکرات مهم واحد امدادو اطلاع رسانی و چگونگی همکاری مدیران و عوامل در قسمت امداد در عربستان ، از مدیران خواست در طول مدت سفردر کنار واحد امداد باشند تا آمادگی خدمت بهتر را داشته باشند . در ادامه بیات نماینده حراست سازمان با تأکید بر مسائل امنیتی  و ارزش خدمت گذاری ،از مدیران و مجموعه عوامل خواست امسال نسبت به سالهای قبل بسیار هوشیار تر و تیزبینانه تر عمل نمایند

قبل از  پایان جلسه صبح  حسن سرخوش مدیرکل پذیرش و اعزام با استفاده از نقشه های نقل ترددی بصورت مانیتورینگ، و حمل و نقل برون شهری و درون شهری توضیحات جامع وکامل ارائه و مدیران را بازوی قوی سازمان در ارائه خدمات برتر ایران نسبت به تمامی زائرین جهان دانسته و گفت در انتقال زائرین از مکه به مشعر سرعت ، تلاش و دقت در استفاده از دقیقه ها بسیار حائز اهمیت می باشد و اگر مدیران در تجمع و انتقال زائرین همت کافی نداشته باشند قطعا در انتقال با مشکل روبرو خواهیم شد پس کمر همت را بسته و آماده همکاری باشید

حویزاوی مسئول طرح قربانی در عربستان نیز در خصوص پنجمین عمل حجاج باارائه توضیح در خصوص واریز وجه قربانی و همکاری ایشان در عربستان مدیران را توجیه نمود .

احمدی دیگر میهمان این همایش در مورد استفاده از نرم افزار تغذیه و تدارکات با تغییرات عمده ای که امسال صورت گرفته مدیران را راهنمایی کرده و از آنها خواست تمام مسائل سیستمی را رعایت نموده و وفق دستورالعمل های سازمان ارائه خدمت نمایند.    

در پایان صالحی نماینده امور مالی مدیران و معاونین مجموعه را نسبت به رعایت تنخواه های در اختیار و چگونگی استفاده از آن با عنایت به ابلاغیه واحد مالی و مصوبات توجیه نموده و هزینه های خارج از موارد اعلام شده را ممنوع اعلام کرد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.