پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

معاون حج و عمره و عتبات : عوامل اجرایی عمره، امروز با اولین پرواز عازم سرزمین وحی شدند.

معاون حج و عمره و عتبات : عوامل اجرایی عمره، امروز با اولین پرواز عازم سرزمین وحی شدند.

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت به "حج نیوز" گفت: اولین پرواز عمره مفرده امروز دوشنبه 25 دیماه 91 به مقصد فرودگاه جده انجام شد. این پرواز که حامل عوامل اجرایی عملیات عمره سال جاری بود، امروز ساعت 5 بعد از ظهر، تهران را به مقصد فرودگاه جده ترک کرد.

رضایی گفت: اولین گروه زائران عمره ساعت 50 دقیقه بامداد چهارشنبه 27 دیماه 91 عازم مدینه خواهند شد که لازم است برای آمادگی و انجام مقدمات پرواز در ساعت 22 سه شنبه بیست و ششم دیماه در فرودگاه حضور داشته باشند.

وی گفت: عملیات عمره در هفته اول با اعزام حدود 6500 نفرآغاز می‌شود و در ادامه این روند به هفته‌ای 15 هزار نفر افزایش خواهد یافت.

رضایی همچنین گفت: همکاری با سفارت و کنسولگری عربستان سعودی در تهران و مشهد تداوم دارد و تا پایان وقت اداری امروز تعداد 2500  روادید توسط سفارت عربستان در تهران و 2000 روادید از سوی کنسولگری در مشهد صادر شده است.

معاون سازمان حج و زیارت در ادامه اعلام کرد: امسال اعزام زائران عمره به سرزمین وحی از 19 ایستگاه پروازی کشورمان انجام خواهد گرفت که در مقایسه با سال قبل دو ایستگاه زنجان و خراسان جنوبی اضافه شده است.

وی همچنین یادآور شد:پروازهای عمره امسال توسط دو شرکت هواپیمایی داخلی ایران ایر و ماهان و همچنین  هواپیمایی سعودی، صورت خواهد پذیرفت.

رضایی با توجه به تداوم همکاری با شرکتهای هواپیمایی و همچنین سفارت و کنسولگری عربستان ابراز امیدواری کرد که انشا الله تا پایان عملیات عمره، اعزام زائران بیت الله الحرام و حرم شریف نبوی با موفقیت صورت پذیرد.

کاربر خبرنگار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.