پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دكتر احمدي‌نژاد در همايش متمركز حجاج استان تهران

حجاج ايراني سفراي ملت ايران، مكتب اسلام ناب و حكومت جهاني مهر، عدالت و توحيد هستند

حجاج ايراني سفراي ملت ايران، مكتب اسلام ناب و حكومت جهاني مهر، عدالت و توحيد هستند
رييس‌ جمهور با تأكيد بر استفاده از ظرفيت معنوي حج براي تعالي جامعه بشري و ملت ايران، حج را ركن و پايگاه حكومت جهاني و تمريني براي پيوستن به امام عصر(عج) و همراهي او دانست و اظهار داشت: حج محل فرياد توحيد، عدالت و مهرورزي بوده و حجاج ايراني سفراي ملت ايران، مكتب اسلام ناب و حكومت جهاني مهر، عدالت و توحيد هستند.
دكتر محمود احمدي‌نژاد صبح امروز (جمعه) در همايش 12 هزار نفري متمركز حجاج استان تهران با بيان اينكه مراسم حج بزرگترين حادثه عبادي براي انسان‌ها است، گفت: اينکه حج براي يک بار در طول عمر واجب شده است به معناي آنست که بايد از ره توشه اين سفر براي يك عمر زندگي سعادتمند، عزتمند و حيات بي‌نهايت اخروي ذخيره‌سازي معنوي كنيم، چرا كه لحظه به لحظه اين سفر، الهي و سراسر بارش رحمت خداي متعال است و نبايد حتي ثانيه‌ها را در آن از دست داد.

رييس‌شوراي عالي حج با اشاره به اينكه متناسب با اثر اين عبادت بزرگ، شيطان نيز سرمايه‌گذاري كرده و تلاش مي‌كند تا ذهن و دل انسان را به سمت و سويي ديگر متوجه كند، گفت: حج، ركن و پايگاه حكومت جهاني و تمرين پيوستن و همراهي با امام است كه لحظه به لحظه آن از نور و وجود امام ناشي مي‌شود.

دكتر احمدي‌نژاد با اشاره به اينكه سفر حج و رفتن به مكه در حقيقت ميثاقي براي تبعيت از امام است، آن را مركز حكومت جهاني و متعلق به امام عنوان كرد و افزود: امام، روح حج و حقيقت آن است و امروز خدا را سپاسگزاريم كه ملت ايران پيشگام بشر در شناخت، معرفي و تبعيت از امام هستند.

رييس‌جمهور اظهار داشت: اميدواريم روزي برسد كه حج بشر با حضور امام و دريافت مستقيم آحاد بشر از وجود وي برگزار شود.

دكتر احمدي‌نژاد با بيان اينكه حج امسال حالتي خاص و معنويتي ويژه دارد، گفت: صهيونيست‌هاي بي‌فرهنگ و ضدبشر كه به آخر خط رسيده‌اند در حال تلاش براي ايجاد جنگ مذهبي ميان اقوام مختلف، پيروان اديان و ملت‌ها هستند و اكنون كه خود را در بن‌بست و در حال نابودي مي‌بينند، تلاش مي‌كنند تا دنيا را بهم ريخته و مسأله‌سازي كنند که در اين راستا همه بشريت، ملت‌ها و پيروان اديان بايد در برابر اين توطئه ها هوشيار باشند.

دكتر احمدي‌نژاد با اشاره به اينكه باورم اين است كه رهبران پشت صحنه آمريكا به اين نتيجه رسيده‌اند كه رژيم صهيونيستي با اين وضعيت و رفتار ديگر سودي براي آنها نداشته و با هزينه‌هاي بسيار نه تنها مشكلي را براي آنان حل نمي‌كنند بلكه هر روز بر مشكلات آنها مي‌افزايند، گفت: يقين دارم به فضل الهي صهيونيست‌ها رفتني هستند و دنيا از ظلم مستكبران خالي و عدالت، عشق و توحيد بر همه جهان گسترده خواهد شد.

رييس‌جمهور با اشاره به اينكه حج محل فرياد توحيد، عدالت و مهرورزي است، تصريح كرد: هر يك از حجاج ايراني در حقيقت پرچم و سفيري از ايران هستند، چرا كه در مراسم حج نگاه‌ها بر حجاج ايراني و رفتار، تعاملات و عبادت آنان متمركز است.

دكتر احمدي‌نژاد افزود: تك تك حجاج ايراني سفراي ملت ايران و مكتب اسلام ناب و حكومت جهاني، مهر، عدالت و توحيد هستند.

پيش از سخنان رييس‌جمهور حجت‌الاسلام قاضي عسگر نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت و سرپرست حجاج ايراني بيت‌الله الحرام و حجت‌الاسلام سيداحمد موسوي رييس سازمان حج و زيارت، گزارشي از چگونگي برنامه‌هاي حج امسال ارائه كردند.
مدیر ارشد امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.