پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

انعقاد تفاهم نامه همکاری میان سازمان حج ، بسیج و ستاد بازسازی عتبات

انعقاد تفاهم نامه همکاری میان سازمان حج ، بسیج و ستاد بازسازی عتبات

تفاهم نامه همکاری میان سازمان حج و زیارت با سازمان بسیج مستضعفین و ستادبازسازی عتبات به امضاء رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، استفاده بهینه و هم افزایی ظرفیت های موجود در سازمان حج و زیارت و سازمان بسیج مستضعفین در راستای بهبود ارائه خدمات به زائران عتبات بویژه در ایام خاص مانند ایام اربعین حسینی(ع) ، انتقال فرهنگ ماندگار و پرنفوذ دفاع مقدس در عرصه سفرهای زیارتی عتبات و توسعه این فرهنگ و بهره گیری از ظرفیت های کاروان راهیان نور در راستای ارائه خدمات به زائران عتبات از جمله موضوعات این تفاهم نامه بود.

این گزارش حاکی است فرهنگ سازی و اطلاع رسانی به زائران عتبات در حوزه اقدامات صورت گرفته در جهت بازسازی اعتاب مقدسه و اطلاع رسانی در جهت هدایت و جذب نذورات مردمی در مسیر بازسازی عتبات از موضوعات اصلی تفاهم نامه میان سازمان حج و زیارت و ستاد بازسازی عتبات بود.

مراسم امضای تفاهم نامه همکاری میان سازمان حج و زیارت و سازمان بسیج مستضعفین و ستاد بازسازی عتبات پیش از ظهر امروز با حضور مهندس اوحدی ، سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین و سردار یعقوب سلیمانی رئیس سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج و مهندس پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات و با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان حج و زیارت، مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت، مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت و مدیرعامل شرکت شمسا از دیگر حاضران در این مراسم بودند.


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.