پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مسئولان و دست‌اندركاران حج با رهبر انقلاب ديدار كردند

مسئولان و دست‌اندركاران حج با رهبر انقلاب ديدار كردند
همزمان با ميلاد با سعادت امام علي بن موسي الرضا (ع) و اعزام زائران ايراني به حج، كارگزاران حج ۹۳ با رهبر معظم انقلاب اسلامي ديدار كردند و از رهنمودهاي ايشان بهره مند شدند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني سازمان حج و زیارت، همزمان با ميلاد با سعادت امام علي بن موسي الرضا (ع) و اعزام زائران ايراني به حج، كارگزاران حج ۹۳ با رهبر معظم انقلاب اسلامي ديدار كردند و از رهنمودهاي ايشان بهره مند شدند.


رهبر معظم انقلاب در اين ديدار با بيان اينكه امروز مصلحت بزرگ دنياي اسلام اين است كه مسلمانان دلشان باهم صاف باشد، اظهار داشتند: دشمن مي‌خواهد مشتركات مسلمانان را نفي كند؛ تا مي‌توانيد در حج كاري كنيد كه دروغ‌پردازي‌ها و سوءظن‌ها باطل شود. فرصت حج نبايد از دست برود.


ايشان با اشاره به اينكه جنگ غزه، قدرت دنياي اسلام را نشان داد، تصريح كردند: ما مي‌توانيم هردشمني را به چالش بكشيم، اين قدرت مي‌تواند ظلم را برطرف كند، ما قصد سيطره بر دنيا نداريم، مي‌خواهيم ظلم را رفع كنيم و مي‌توانيم.


در ابتداي اين ديدار حجت الاسلام و المسلمين قاضي عسكر نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت، مهندس اوحدي رئيس سازمان حج و زيارت گزارشي كوتاه از اقدامات صورت گرفته در خصوص اعزام زائران ايراني به حج، برنامه‌هاي پيش رو در عمليات حج ۹۳ در حوزه‌هاي اجرايي، فرهنگي و خدماتي ارائه كردند.


هرساله كارگزاران حج پيش از اعزام به سفر معنوي حج تمتع با رهبر معظم انقلاب ديدار مي‌كنند و رهنمودهاي خردمندانه و روشنگرانه ايشان را سرلوحه تلاش خود در ارائه خدمات به زائران بيت الله الحرام قرار مي‌دهند.


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.