پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

نتایج قرعه کشی پیش ثبت نام های عتبات اعلام شد

نتایج قرعه کشی پیش ثبت نام های عتبات اعلام شد

روابط عمومی سازمان حج و زیارت اعلام کرد: نتایج قرعه کشی پیش ثبت نام های عتبات اعلام شد و متقاضیان بر اساس اولویت های اعلام شده می توانند ار فردا(سه شنبه)  ثبت نام خود را قطعی نمایند.

روابط عمومی سازمان حج و زیارت اعلام کرد: نتایج قرعه کشی این دوره از پیش ثبت نام های عتبات از امروز در سامانه ثبت نام اینترنتی عتبات به آدرس atabat.haj.ir قابل مشاهده خواهد بود.

بر اساس این اطلاعیه، متقاضیان سفر به عتبات که از هشتم تا 15 شهریورماه در سامانه سازمان حج و زیارت برای اعزام به عتبات پیش ثبت نام کرده اند، از امروز می توانند با مراجعه به سایت atabat.haj.ir  و با وارد کردن کد رهگیری و کد ملی خود در این سامانه و یا وارد کردن کدملی،شماره شناسنامه و تاریخ تولد خود در سامانه یادشده، از اولویت خود مطلع شوند.

لازم بذکر است متقاضیانی که در قرعه کشی پیش ثبت نام های عتبات پذیرفته شده اند، می توانند از روز سه شنبه 93/6/18 با مراجعه به سامانه ثبت نام اینترنتی عتبات و یا مراجعه حضوری به دفاتر مجاز خدمات زیارتی در سراسر کشور ، بر اساس زمان اعلام شده برای هریک از اولویت ها، نسبت به قطعی نمودن ثبت نام خود اقدام نمایند.

بر اساس این اطلاعیه دارندگان اولویت های 1 و 2  از ساعت 9 صبح روز سه شنبه 93/6/18 ، دارندگان اولویت های 3 و 4  از ساعت 10 صبح روز سه شنبه 93/6/18 ، دارندگان اولویت 5  از ساعت 12  ظهر روز سه شنبه 93/6/18  و دارندگان اولویت 6 از ساعت  14 روز سه شنبه 93/6/18 می توانند برای قطعی نمودن ثبت نام خود اقدام نمایند.

همچنین دارندگان اولویت 7 (ذخیره) جهت اطلاع از آخرین وضعیت پذیرش خود می توانند روز شنبه 93/6/22 از ساعت 14 به سایت atabat.haj.ir مراجعه نمایند.

گفتنی است این دوره از اعزام های عتبات عالیات از چهارم مهرماه آغاز می شود و تا دهم آذرماه ادامه خواهد داشت.


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.