پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

اعزام 8 هزار زائر ایرانی حج به مدینه منوره

اعزام 8 هزار زائر ایرانی حج به مدینه منوره

مدیر کل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت از اعزام بیش از 8 هزار حاجی ایرانی به سرزمین وحی خبر داد و اظهار داشت: خوشبختانه 21 پرواز به مقصد مدینه منوره انجام گرفته است و تاکنون هیچ مشکلی برای زائران رخ نداده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، «حسن سرخوش» گفت: در حال حاضر 21 پرواز از فرودگاه های اصفهان، شیراز و تهران به مقصد مدینه منوره انجام شده است.

وی افزود: 8 هزار و 320 حاجی ایرانی به سرزمین وحی اعزام شده اند که این اعزام ها در قالب حدود 65 کاروان صورت گرفته است.

سرخوش خاطر نشان کرد: هر روز حدود 6 پرواز به مقصد مدینه منوره انجام می گیرد که در هر پرواز دو یا سه کاروان از زائران استان های اصفهان، شیراز و تهران حضور دارند.

وی از کاهش تاخیر پروازها خبر داد و گفت: خوشبختانه تاکنون تاخیرها بسیار کم بوده و مجموع تاخیرها به کمتر از پنج دقیقه ثبت شده است و در فرودگاه عربستان نیز مشکل خاص در خصوص ورود زائران تاکنون گزارش نشده است.

مدیر کل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت ادامه داد: اعزام زائران مدینه قبل تا 30 شهریور ماه ادامه خواهد داشت و همزمان از 25 شهریور ماه اعزام زائران مدینه بعد نیز به مقصد جده انجام خواهد گرفت.

وی افزود: طی امروز 6 پرواز و فردا نیز 7 پرواز به مقصد مدینه از شهرهای اصفهان، شیراز و تهران انجام خواهد گرفته از روز 19 شهریورماه پروازهای فرودگاه مشهد و ساری نیز به این جمع افزوده خواهد شد.

سرخوش گفت: تاکنون 38 هزار رواید حجاج ایرانی صادر شده است و در این زمینه هم هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و امیدواریم زائران با آرامش و آسودگی بهتر و بیشتر به سرزمین وحی اعزام شوند.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.