پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

سودجویان در کمین مشتاقان زیارت عتبات/هشدار نسبت به صدور ویزای جعلی عراق

سودجویان در کمین مشتاقان زیارت عتبات/هشدار نسبت به صدور ویزای جعلی عراق

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت به علاقمندان سفر به عتبات در خصوص صدور ویزای جعلی عراق توسط برخی افراد سودجو هشدار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، 'محسن نظافتی' به علاقمندان سفر به عتبات عالیات در خصوص صدور ویزاهای جعلی هشدار داد و گفت:‌ متاسفانه تعدادی ویزاهای جعلی سفر به عراق توسط افراد سودجو صادر شده است که پس از اینکه متقاضیان وارد عراق شده‌اند ، صاحبان گذرنامه هایی که این ویزاهای جعلی روی آن الصاق شده مسئول و متخلف قلمداد می شوند و علاوه بر عدم امکان ادامه سفر و زیارت می بایست عواقب قانونی کار خود را نیز متحمل شوند.

وی افزود:‌ متقاضیان دقت کنند که هر جا اطلاعیه برای ثبت نام عتبات دیدند، برای ثبت نام به آنجا مراجعه نکنند و تنها از طریق دفاتر خدمات زیارتی تحت نظارت سازمان حج و زیارت در سراسر کشور برای اعزام به عتبات اقدام کنند.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت به مشتاقان زیارت عتبات توصیه کرد : متقاضیان باید دقت کنند که سازمان حج و زیارت در هیچکدام از مراحل ثبت نام اعزام به عتبات عالیات از زائران نمی‌خواهد که پولی را به حساب شخص خاص واریز کنند و متقاضیان هزینه سفر خود را از طریق فیش بانکی منقش به عکس بارگاه مطهر امام حسین(ع) از طریق شعب بانک ملی در سراسر کشور پرداخت می کنند، بنابر این اگر در هر آژانسی مشاهده کردند که پول باید به حساب شخص خاصی واریز شود آن را دلیلی بر عدم صحت عملکرد آن آژانس تلقی نمایند.

وی اظهار داشت: نیروی انتظامی نیز هم اکنون در حال پیگیری این موضوع است و این مسأله در فرودگاه‌های کشور کنترل می‌شود و قطعا با افرادی که مرتکب این گونه جرائم می شوند، برخورد قانونی خواهد شد.

نظافتی در خصوص سفرهای عتبات ادامه داد:‌ تا اطلاع ثانوی اعزام های زمینی به عتبات در برنامه نیست و همچنان زیارت کاظمین در بسته سفرهای زیارتی عتبات نیست.
سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.