پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

حجت‌الاسلام والمسلمين قاضي‌عسكر در دیدار از بخش های مختلف ستاد مدینه عنوان کرد :

در همه بخشها رشد قابل توجهی داشته ایم

در همه بخشها رشد قابل توجهی داشته ایم

حجت‌الاسلام والمسلمين قاضي‌عسكر با همراهي آقاي مهندس سعيد اوحدي رئيس سازمان حج و زيارت در بازدید از ستاد مرکزی مدینه منوره در هتل قصرالدخیل ضمن اطلاع‌يافتن از روند فعاليت‌ها و اقدامات اجرایی ، از تلاشهای نیروهای ستادی سازمان تقدیر و تشکر کرد.

نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت با اشاره به عنایت پروردگار در رفع مشکلات موجود گفت: حل مشکل انتقال ارز، رفع مشکلات مسکن ، برطرف شدن مشکل ویزاها و برخورد خوب سعودیها با زائرین حکایت از این دارد که خداوند عنایت ویژه ای نسبت به ما داشته است.

سرپرست حجاج ايراني افزود : در بازدیدی که از هتل ها داشتیم مردم واقعا از خدمات ارائه شده راضی بودند .افراد زیادی از کم شدن هزینه سفر هم تشکر می کردند . البته فعلا در آغاز سفر هستیم طبیعتا ضعف در این عملیات گسترده وجود دارد، اما باید از انتقادهای سازنده استقبال کنیم تا بتوان عیب ها را برطرف كرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمين قاضي‌عسكر با اشاره به اینکه برنامه ریزی سازمان از یکسال قبل انجام شده است  گفت: در همه بخشها رشد قابل توجهی داشته ایم .علیرغم اینکه تخریب در بخش مسکن وجود دارد و در اجاره مسکن محدودیت داریم ، اما رضایت زائرین در بخش مسکن نسبت به سال گذشته بیشتر شده است. در بخش تدارکات و تغذیه هم نظارت بر خرید و مصرف کالا بیشتر شده است ولی در عین حال باید در همه این امور به خدا توکل کنیم چرا که مدیریت در حج مدیریت بحران است .به‌عنوان مثال در روز گذشته يك پرواز با تاخيري طولاني انجام شده كه سازمان حج و زيارت در آن نقشي نداشته است ولی باعث رنجش خاطر زائرین عزیز شده است. ما از مسوولان مربوطه در هواپیمایی انتظار داريم كه تلاش كنند تا از تكرار آن جلوگيري شود.

 

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.