پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

همایش آموزشی زائرین عمره در استان یزد با حضور رئیس سازمان حج و زیارت

 همایش آموزشی زائرین عمره  در استان یزد با حضور رئیس سازمان حج و زیارت

اولین همایش توجیهی-آموزشی زائرین عمره سال 92-91استان یزد باحضور حجه الاسلام والمسلمین دکترموسوی رئیس سازمان حج و زیارت و استاندار و جمعی ازمسئولین استان عصر پنجشنبه 28/10/91در ورزشگاه شش هزارنفری شهیدحاج مهدی برگزارگردید. دراین همایش حجه الاسلام میررحیمی نماینده محترم بعثه مقام معظم رهبری دریزد ،توضیحات و تذکرات لازم برای برگزاری هرچه بهتر اعمال و مناسک عمره به زائرین را ارائه کرد .سپس مهندس فلاح زاده استانداریزد ضمن عرض خیرمقدم به ریاست محترم سازمان، دعوت شدن زائرین  به سرزمین وحی را به آنان تبریک گفت و زائرین را سفیران جمهوری اسلامی دانست وتوصیه های لازم را به آنان یادآور گردید. درادامه دکتر موسوی سخنان خودرا با تلاوت  سوره حمد و تلبیه بصورت جمعی آغاز و ضمن بیان توصیه های لازم پیرامون عمره و حضور درسرزمین وحی گفت: امسال علی رغم مشکلات موجود اعزام زائرین زودترانجام شد و اکنون همه امکانات برای برگزاری عمره آماده شده است . سپس به تلاشهای سازمان به هرچه بهتر شدن خدمات و رسیدگی به زائرین و اعزام بیشتر زائرین پرداخت.

درپایان زائرین به صورت عملی و نمادین با نحوه انجام اعمال عمره مفرده آشنا شدند

لازم بذکر است که دست‌اندرکاران این همایش، با بازسازی نمادین کعبه با استفاده از ماکت کعبه ،حجر اسماعیل و صفا و مروه، اعمال عمره را به‌ صورت نمادین به‌جا آوردند و زائرین از نزدیک با چگونگی انجام این اعمال آشنا شدند.

دکتر موسوی پس ازشرکت دراین همایش ازسایت اداری ومرکزآموزش کارگزاران وزائرین درحال احداث حج وزیارت استان بازدید نمود ودرپایان با بدرقه گرم استاندار وجمعی ازمسئولین جهت شرکت در همایش زائرین خراسان رضوی عازم مشهد مقدس شد.

روابط عمومی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.