پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

حاشیه های بازدید دومقام مسئول حج و زیارت از دو هتل در مدینه

حاشیه های بازدید دومقام مسئول حج و زیارت از دو  هتل در مدینه

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج نیوز ، سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت در معیت حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر از هتل دارالرحمه محل اسکان جانبازان گرانقدر و هتل موده الواحه بازدید و با زائرین این دو هتل دیدار و گفتگو کردند.

دیدار از هتل جانبازان

رئیس سازمان حج و زیارت از محل اقامت زائران جانبازان ايراني بازديد كرد.
به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع‌رساني حج نیوز در اين ديدار مهندس اوحدی در معیت حجت‌الاسلام‌والمسلمين قاضي‌عسكر با زائران جانباز ديدار و گفت‌وگو كرده و از وضعيت خدمت‌رساني به زائران جانباز مطلع شدند.

نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت با اشاره به ضرورت خدمت گزاري به جانبازان گفت: همگي بايد تلاش كنيم تا حج اين شهيدان زنده با مشكلات كمتري برگزار شود.
نماينده ولي‌فقيه همچنين از همسران جانبازان قدرداني و اضافه كرد: همسران جانبازان با عشق و درد زندگي مي‌كنند و ما همواره شرمنده اين عزيزان هستيم.
سرپرست حجاج ايراني يادآور شد: ما هر چقدر بتوانيم به اين بزرگواران خدمت بكنيم، حتي گوشه ناچيزي از فداكاري آنان را نمي توانيم جبران كنيم. همه ما مديون جانبازان، شهدا و خانواده‌هاي آن‌ها هستيم.
كاروان جانبازان با 38 عضو جانباز، چهارشنبه هفته گذشته وارد مدينه‌منوره شده است.

کم سن ترین زائر حج تمتع 93

دیدار دیشب این دو مقام مسئول از هتل موده الواحه با حاشیه هایی همراه بود.عسل یزدانی دختر بچه 9 ساله کاروان شاهین شهر و میمه که کوچکترین حاجیه خانم ایرانی محسوب میشود در بین زائرین بود. پدر این حاجیه خانم 9 ساله می گوید:  در سن دو ماهگی برای دخترم فیش حج گرفتم تا از همان کودکی از آب حیات انسانی زمزم بهره بگیرد و الان جشن تکلیفش با انجام مناسک حج او همزمان شده است . سرپرست حجاج ایرانی هدیه ای به رسم یادبود به این حاجیه خانم 9 ساله اعطا کرد.عسل یزدانی  نایب قهرمان شنای استان اصفهان است که امسال مسابقات آسیایی  هم شرکت می کند.

جانباز 50 درصد خدمت گزار افتخاری زائرین

در هنگام صرف شام با یک زائر جانباز 50 درصد سالخورده برخورد کردیم که در رستوران  مشغول خدمت به زائرین و سرو غذا بود. از او هدف از این کا رو پرسیدیم گفت:  از خدا درخواست کرده ام که توفیق خدمت به زائرین را به من بدهد و الان این توفیق فراهم شده است. قربانعلی حمصی جانباز 50 درصد تحت درمان از شاهین شهر اصفهان اعزام شده است

مدیحه سرایی بداهه خادم النبی

در این بازدید یکی دیگر از عوامل خدمتگزار در این هتل در مدح خدمت به زوار و برای تقدیر از عملکرد این جانباز خدمتگزار با صدای زیبایی این شعر را در حضور جمع حاضر خواند:

 آنانکه می از جام بلا می نوشند ، در خدمت زوار خدا می کوشند ، یک لحظه عمرشان به دنیا ارزد ، گر قیمت سیم و زر اگر نفروشند .

سؤال تأمل برانگیز زائر پاکستانی از سرپرست حجاج ایرانی

واما زیباترین صحنه هایی که توجه ما را به خود جلب کرده بود سؤالی بود که از نماینده ولی فقیه می کردند . زائرین به جای اینکه از مشکلات خود بگویند اکثرا با چشمانی اشکبار سوال میکردند :  حال رهبر ما چطور است ؟ آیا از بیمارستان ترخیص شده است ؟ یا درخواست می کردند که سلام ما را به رهبرمان برسانید ... و جالبتر از همه اینکه زائر پاکستانی مستقر در آن هتل هم به محض دیدن حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر از حال رهبر معظم انقلاب سوال کرد .

در این دیدار مسئولین بعثه و ستاد مدینه رئیس سازمان حج و زیارت و نماینده ولی فقیه در بعثه مقام معظم رهبری را همراهی می کردند .

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.