پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مقایسه خدمات همراه اول و ایرانسل در موسم حج

مقایسه خدمات همراه اول و ایرانسل در موسم حج

*  مشترکین ایرانسل در کشور عربستان و در طی موسم حج ابراهیمی امسال، به ازای هر دقیقه تماس با استفاده از سیم کارت ایرانسل به هر مقصدی در داخل ایران و یا عربستان، 599 تومان و برای هر دقیقه تماس ورودی از ایران نیز 599 تومان پرداخت خواهند کرد. همچنین می توانند از تعرفه 249 تومانی به ازای ارسال هر پیام کوتاه به هر نقطه از دنیا و اینترنت همراه رایگان و دریافت پیامک رایگان برخوردار شوند

* برای مشترکین همراه اول نیزهزینه تماس حجاج به مقصد ایران و کشورعربستان دقیقه‌ای ۶۰۰ تومان، دریافت تماس دقیقه‌ای ۷۰۰ تومان و ارسال هر پیامک ۲۰۰ تومان هزینه خواهد داشت.

* دريافت پيامك (فارسي يا انگليسي) هزينه‌اي براي مشتركين همراه اول و ايرانسل ندارد.
* امکان استفاده از خدمات اینترنت همراه برای حجاج مشترک ایرانسل به صورت کاملا رایگان و نامحدود فراهم شده است، لذا حجاجی که از گوشی‌های تلفن همراه هوشمند استفاده می کنند می توانند از بستر اینترنت ایرانسل و به صورت کاملا رایگان نسبت به برقراری تماس و ارسال پیامک با استفاده از نرم افزارهای مربوط اقدام نمایند.

* روشن كردن گوشي يا تغيير در انتخاب اپراتورهاي كشور عربستان هيچ گونه هزينه‌اي براي مشتركين همراه اول و ايرانسل ندارد.

* شروع زمان محاسبه شارژ مكالمه از لحظه برقراري تماس (لحظه بوق‌خوردن) است نه از لحظه فشردن دكمه برقراري مكالمه.

* در محاسبه مدت زمان مكالمه، زمان‌ها به دقيقه گرد (به بالا) مي‌شوند، بدين معني كه مكالمات زير يك دقيقه مثل ۱۰ ثانيه، ۲۰ ثانيه و يا ۵۹ ثانيه معادل يك دقيقه و مكالمات ۶۱ ثانيه‌اي تا ۱۲۰ ثانيه‌اي معادل ۲ دقيقه مكالمه محسوب مي‌شود.
 این طرح از ابتدای شهریور امسال آغاز می‌شود و تا پایان مهرماه ادامه خواهد داشت.


امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.