پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

ديدار سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت با نمايندگان مراجع عظام تقليد در مدينه منوره

ديدار سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت با نمايندگان مراجع عظام تقليد در مدينه منوره
نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت و سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت صبح امروز به‌طور جداگانه با بعثه‌های مراجع عظام تقليد در مدينه‌منوره ديدار و گفت‌وگو كردند. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني حج نیوز این دیدارها با نمايندگان حضرات آيات عظام مكارم‌شيرازي، موسوي‌اردبيلي، سيستاني، شبيري‌زنجاني، حكيم، وحيد خراساني ، فياض، سبحاني، نوري‌همداني، صافي‌گلپايگاني، حسيني‌حائري، شاهرودي و جوادي‌آملي صورت گرفت و در رابطه با شرايط موجود و كارهاي صورت‌گرفته براي زائران و حجاج سال‌جاري گفت‌وگو انجام شد.

در اين نشست‌ها همچنين، نكاتي از ديدارها و مكاتبات صورت گرفته با مقامات عربستان‌سعودي جهت حل برخي مشكلات و سخت‌گيري‌ها در فرودگاه مدينه و قبرستان شريف بقيع به اطلاع آن‌ها رسانده شد.

حجت‌الاسلام والمسلمين قاضي‌عسكر با اشاره به برگزاري باشكوه نخستين دعاي كميل در بين‌الحرمين، حضور نمايندگان مراجع عظام در اين مراسم را باعث شكوه و عظمت بيشتر آن دانست.

سرپرست حجاج ايراني همچنين از تلاش‌هاي رئيس سازمان حج و زيارت و همكاران ايشان در ارائه خدمات مناسب به زائران ايراني تقدير كرد و گفت: اعضاي ستاد مكه و مدينه به طور شبانه‌روزي در حال فعاليت بوده و ارتقاي كيفي خدمت‌رساني به زائران را در دستور كار قرار داده‌اند.

نمايندگان مراجع عظام تقليد نيز با اشاره به فضاي مناسب فراهم‌شده در خدمت‌رساني به زائران از مساعدت‌هاي اجرائي و فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري و سازمان حج و زيارت تشكر كردند.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.