پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

بررسی روشهای آسان سازی حج در جلسه با مؤسسه مطوفین

بررسی روشهای آسان سازی حج در جلسه با مؤسسه مطوفین

جلسه هماهنگی بین مسئولان ستاد اجرایی حج کشورمان با هیأت مدیره مؤسسه مطوفین ورؤسای مکاتب میدانی وابسته به مؤسسه مزبور ، دیشب 26 شهریورماه در مزدلفه برگزار شد.

غلامرضا رضایی مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت و مسعود مجردی رئیس ستاد مکه مکرمه در این جلسه پیرامون ملاحظات خدمات رسانی به زائران ایرانی در منا و عرفات و ضرورت رفع کاستی ها در مشاعر سخن گفتند. طرف سعودی نیز روشهای بهبود خدمات نظیر نقل، بهداشت ، اسکان در مشاعر و همچنین انتقال زائران بعد از انجام حج از مکه مکرمه به سمت مدینه منوره و جده را مورد توجه قرار دادند.

دکتر طلال قطب رئیس هیأت مدیره مؤسسه مطوفین حجاج ایران اعلام کرد: خدمات مؤسسه ایران در ارزشیابی وزارت حج ممتاز شناخته شده است خصوصا در مورد نظافت منا، وزیر حج به دیگر مؤسسات توصیه کرده که مؤسسه ایران را الگو قرار دهند. غلامرضا رضایی نیز از مسئولان مکاتب هشتگانه خدمات میدانی خواست که مشکلات جاری زائران را در سطح مکاتب خود حل و فصل کنند و نگذارند مسائل احتمالی به هیأت مدیره مؤسسه و سطوح بالاتر برسد.

حسن سرخوش مسئول نقل ترددی و جواد دانشیار معاون دفتر نمایندگی سازمان نیز در این جلسه نقطه نظرات مربوطه را مطرح و بررسی کردند.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.