پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

نامه تقدیر و تشکر مهندس اوحدی از رئیس ستاد مدینه منوره

نامه تقدیر و تشکر مهندس اوحدی از رئیس ستاد مدینه منوره

رئیس سازمان حج و زیارت در طی بازدید از هتل های مدینه منوره که در معیت سرپرست حجاج ایرانی حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر صورت گرفت با رضایت حداکثری زائرین ایرانی از خدمات و تدارکات و تغذیه و ... مواجه شد. به همین منظور طی نامه ای از "نصرالله فرهمند "رئیس ستاد مدینه منوره و همکارانش تقدیر و تشکر نمود

مضمون این نامه بدین شرح می باشد:

بحمدالله مجموعه گزارشات و مشاهدات و بررسیهای اینجانب و مسئولین ذیربط نسبت به فعالیت آشپزخانه های متمرکز مدینه منوره حکایت از درایت و مدیریت و انسجام مطلوب کادر پخت و توزیع هر دو آشپزخانه و در واقع تحقق شایسته برنامه های مورد نظر در صحنه عمل دارد که نظرات زائران عزیز مستقر در مدینه النبی(ص) بهنگام دیدار با نماینده محترم ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی نیز موید این نکته می باشد. مقتضی است مراتب تقدیر اینجانب را به مدیران آشپزخانه های مرکزی و همکاران خدومشان ابلاغ نمایید.

امیدوارم با توجه به اهمیت تغذیه در حفظ سلامت و تقویت توان حجاج گرامی برای انجام صحیح اعمال و مناسک و بهره برداری مناسب از شرایط و برکات معنوی سفر حج، زحمات این عزیزان مرضی درگاه حضرت احدیت قرار گرفته و روند و روحیه فعلی همچنان تا پایان موسم استمرار یافته و توشه خوبی برای آخرت خادمان حجاج بیت الله الحرام فراهم آید.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.