پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

سرپرست حجاج ایرانی وارد مکه مکرمه شد

سرپرست حجاج ایرانی وارد مکه مکرمه شد

نماينده ولي فقيه و سرپرست حجاج ايراني، بامداد امروز پنجشنبه 3 مهرماه پس از يك اقامت ۱۵ روزه در مدينه منوره عازم مكه مكرمه شد.

براساس اين گزارش، حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر در مدت حضورش در مدينه منوره در حج امسال كه به نام «حج؛ معنويت، خودباوري، اتحاد اسلامي» نام گرفته در برنامه‌هاي مختلفي از جمله؛ در همايش‌ بين المللي «اتحاد، اقتدار و عزت اسلامي در آموزه‌هاي اهل بيت»، همايش بين المللي «منزلت زن»، همايش «حج؛ تبلور اتحاد و انسجام اسلامي» ويژه زائران اهل سنت و نشست «زائران فرهيخته ايراني» به ايراد سخن پرداخت.

ديدار با نمايندگان هيئت‌هاي اعزامي مراجع عظام تقليد به مدينه منوره، ديدار با قاريان قرآن، ديدار با زائران جانباز دفاع مقدس، بازديد از ستاد مدينه منوره، بازديد از گروه اعزامي رسانه ملي، بازديد از آشپزخانه‌هاي مركزي، بازديد و عيادت از بيماران بيمارستان هيئت پزشكي و ديدار روزانه و مستمر با زائران كه در دوازده محل اقامت زائران ايراني انجام پذيرفت از ديگر فعاليت‌هاي نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت بود.

ديدار و گفت‌و‌گوي جداگانه با روساي بعثه‌‌هاي حج الجزائر و عراق و امير مدينه از ديگر برنامه‌هاي اميرالحاج جمهوري اسلامي ايران در اين دو هفته اقامت در مدينه منوره بود.

 

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.