پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

ناصر خدر نژاد در جلسه ستاد مکه مکرمه

آرامش چشمگیر و رضایت بالا در حج سالجاری ناشی از زحمات یکسال گذشته است

آرامش چشمگیر و رضایت بالا در حج سالجاری ناشی از زحمات یکسال گذشته است

ناصر خدرنژاد مدیر عملیات حج آرامش چشمگیر و رضایت بالا در حج سالجاری را ناشی از زحمات یکسال گذشته متکی بر تجارب طولانی و کارشناسی دقیق و نیروی انسانی کارامد و مسئولیت پذیر دانست و تصریح کرد : فضای همدلی و صمیمیت و انسجام بین سازمان و بعثه و مرکز پزشکی و بقیه ارگانهای ذیربط در این توفیق بزرگ مؤثر بوده است.

وی اهمیت روزهای آینده و نزدیک به ایام تشریق را متذکر شد و اظهار امیدواری کرد که با اتکال به ذات اقدس الهی شاهد اجرای موفق برنامه های مشاعر مقدسه و قبولی اعمال حج کلیه حجاج باشیم.

حسن سرخوش مدیرکل پذیرش و اعزام نیز اعلام کرد: تا کنون 60 هزار ایرانی  با 170 پرواز وارد عربستان شده اند که 32878 نفر آنان با 102 پرواز مدینه قبل و مابقی مدینه بعد بوده اند و طبق برنامه ۸۴ پرواز به فرودگاه جده انجام خواهد شد.

وي ميانگين تاخير‌ها را حدود ۲۵ دقيقه اعلام كرد كه ايستگا‌هاي پروازي اروميه، كرمانشاه و اهواز در اين فهرست قرار دارند و در مقابل ايستگاه‌هايي هم‌چون مشهد، گرگان، ساري و تبريز نه تنها تاخير در پرواز‌ها نداشته‌اند كه از ۶۰ تا ۳۰۰ دقيقه تعجيل هم به‌ثبت رسانده‌اند.

دراین نشست مهدی شهسواری مدیر اطلاع رسانی و روابط عمومی ستاد مکه مکرمه مزایای یکسان سازی و ساماندهی تابلوها و علائم راهنمای کاروانها در مدینه و مکه و مشاعر مقدس را بیان کرد. موضوع تدارکات و تغذیه حجاج در مکه و مشاعر مقدسه یکبار دیگر به صورت اختصاصی مرور شد و ارزیابی کاروانها ، هتل ها و حجاج نسبت به پخت و توزیع غذا و کیفیت مواد غذایی مورد بررسی قرار گرفت.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.