پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رئیس سازمان حج و زیارت اعلام کرد :

تشکیل کارگروه های تخصصی حج و عمره در موسم حج 93

تشکیل کارگروه های تخصصی حج و عمره در موسم حج 93

برنامه ریزی همه جانبه و زود هنگام و سرعت و دقت در اجرای برنامه ها و کنترل فرایندها  و فعالیتهای حج سالجاری که امکان مدیریت روان و ایجاد آرامش و نهایتا رضایت حجاج را فراهم آورد ، تا حدود زیادی مرهون بررسی های دقیق انجام شده در کارگروههای تخصصی است که در موسم حج سال قبل تشکیل شد و صاحب نظران باتجربه حوزه های مختلف در زمینه های مختلف اعم از : اسکان ، مشاعر ، حمل و نقل ، پزشکی ، تدارکات ، نیروی انسانی ، فناوری اطلاعات و... تبادل نظر کردند و پس از نقد و بررسی وضع موجود به راهکارهای عملیاتی در جهت بهبود فرایندها دست یافتند که جمع بندی آن در حج سال 93 اعمال گردید.

مهندس سعید اوحدی با اعلام تشکیل این کارگروهها گفت: گسترش اقلام تدارکاتی ایرانی ، زمینه سازی برای ارسال گوشت از ایران ، بازاریابی جدید در عربستان ، حذف هتل های نامناسب ، تلاش برای احداث هتل در مدینه با مشارکت سعودیها ، کاهش نیروهای ستادی ، پایان ثبت نام حجاج در کاروان ها  چهار ماه زودتر از هر سال ، طراحی سیستم جدید توزیع تدارکات ، ارسال پیامک اطلاع رسانی به کلیه حجاج ، نوسازی ناوگان حمل و نقل از جمله اقدامات حج امسال بود که در پی فعالیت کارگروههای مزبور تحقق یافت .

معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت با تأکید بر اتخاذ تصمیمات مهم و اساسی در مورد حج1394 و همچنین عمره آینده در همین موسم اظهار کرد: کارگروههای فوق الذکر با حضور افراد مطلع در هر حوزه برقرار وشروع به کار کردند که نتایج آن در همین موسم استخراج و اجرایی خواهد شد. تدوین برنامه زمان بندی حج سال 94 و عمره اینده از دستاوردهای این کارگروه خواهد بود .

اوحدی همچنین افزود : امسال کارگروهی به نام صیانت از حقوق زائر به منظور حفظ حقوق زائرین ایرانی و پیگیری مسائل کنسولی و حوادث پیش بینی شده است که قطعا در جهت رفاه زائران مؤثر واقع خواهد شد .

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.